Newsy

Liberty zmienia nazwę i rozszerza działalność

2014-10-07  |  06:45

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. W trakcie siedmiu latach działalności w Polsce firma nie tylko rozszerzyła działalność, lecz także zmieniła sposób działania. Dziś poza call center firmę reprezentuje sieć 8 tys. agentów w całej Polsce. Nowa nazwa to efekt tych zmian.

– Jest to przede wszystkim odzwierciadlenie tego, że w segmencie klientów indywidualnych nie oferujemy już wyłącznie ubezpieczeń komunikacyjnych, lecz także ubezpieczenia majątkowe, czyli ubezpieczenia mieszkań oraz turystyczne, a w segment ubezpieczeń dla firm rozszerzyliśmy o produkt dla małych i średnich firm – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Dla klientów oznacza to większą dostępność naszych produktów, nie tylko przez internet i telefon, lecz także u doradców w całej Polsce – mówi Marcin Warszewski.

Zmiana nazwy nie oznacza żadnych zmian formalnych dla dotychczasowych klientów. Firma nadal działa w Polsce tak, jak działała, w związku z czym ci, którzy już korzystają z jej usług, nie muszą nic robić.

Liberty Ubezpieczenia przygotowało ponadto nowy produkt dla małych i średnich przedsiębiorców. W Polsce działa około miliona takich firm. Tylko połowa z nich ma polisę inną niż ubezpieczenie samochodu.

 Nasz nowy produkt zapewnia bardzo kompleksową ochronę zarówno od takich zdarzeń losowych, jak pożar, powódź, jak i na przykład od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wobec swoich klientów czy kontrahentów – podkreśla dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy ubezpieczają mienie do 10 mln złotych, jeżeli chodzi o jedną lokalizację i do 20 mln zł, jeżeli chodzi o wiele lokalizacji.

–  Przygotowaliśmy oferty dla wielu branż, ale kluczowa jest dla nas branża budowlana, szeroko rozumiany handel i usługi oraz sport i zdrowie, przez co rozumiemy salony kosmetyczne, salony fitness i salony fryzjerskie – dodał  Marcin Warszewski.

Rynek ubezpieczeń dla firm małych i średnich nie jest z pełni zagospodarowany przez polskich ubezpieczycieli. Między innymi z tego względu Liberty Ubezpieczenia liczy tu na duży sukces.

– Chcemy, żeby dla nas ten produkt był motorem wzrostu. Tak jak do tej pory rozwijaliśmy się w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych, tak teraz chcemy rozwijać się również w obszarze produktów dla małych i średnich firm – zapowiada Marcin Warszewski dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.