News powiązane z Dzień Kobiet

2021-03-08 | 06:20
Handel
Ponad 83 proc. pracowników Biedronki to kobiety. Zajmują prawie 3/4 stanowisk kierowniczych News powiązane z Dzień Kobiet

Ponad 83 proc. pracowników Biedronki to kobiety. Zajmują prawie 3/4 stanowisk kierowniczych

Sytuacja zawodowa kobiet w biznesie sukcesywnie się poprawia. Po części przyczyniają się do tego same firmy i pracodawcy, którzy wprowadzają politykę równości płci i różnorodności zespołów. W Biedronce kobiety stanowią ogółem ponad 83 proc. wszystkich pracowników, zajmując przy tym prawie 74 proc. stanowisk kierowniczych. – Biedronka jest kobietą, ale potrzebujemy mężczyzn w zespołach, bo uzupełniamy się nawzajem – mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka. Kobiety na kierowniczych stanowiskach w sieci handlowej podkreślają, że największym wyzwaniem jest dla nich łączenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. To programy wspierające ten aspekt cieszą się w firmie dużą popularnością.
więcej
2016-03-03 | 06:40
Handel
Większość pań z okazji Dnia Kobiet dostanie prezent. Co piąty mężczyzna nie zamierza świętować

Większość pań z okazji Dnia Kobiet dostanie prezent. Co piąty mężczyzna nie zamierza świętować

Dzień Kobiet to dla większości kobiet i mężczyzn ważna okazja do świętowania. Uczcić ten dzień zamierza w tym roku 75 proc. panów – wynika z Barometru Providenta. Większość deklaruje zakup kwiatów, pozostali zdecydują się na drobny prezent. Co piąty mężczyzna nie planuje nic na ten dzień – to single albo osoby, które nie uznają tego święta. Wydatki zależą od wieku. Im młodszy mężczyzna, tym szerzej otworzy portfel.
więcej
2013-03-08 | 06:35
Handel
Kobieta zmienną jest także podczas zakupów

Kobieta zmienną jest także podczas zakupów

Psychologowie dzielą kobiety-konsumentki na "profesjonalistki", które odczuwają przy nabywniu produktów radość kupowania, bo mają na to środki finansowe, tzw. „zachłanne konsumpcjonistki” – kupujące pod wpływem impulsu oraz „rodzinne panie domu”, które robiąc zakupy stawiają na pierwszym miejscu potrzeby rodziny, na drugim swoje. Co ciekawe, psychologowie podkreślają, że to więcej panów niż pań robi zakupy pod wpływem impulsu.
więcej