array(2) { ["id"]=> string(10) "1393187526" ["nazwa"]=> string(11) "gry mobilne" } Tag: gry mobilne - Newseria Biznes

News powiązane z gry mobilne

2017-09-08 | 06:00
Gry i aplikacje
Na rynku jest ponad 6,5 mln aplikacji mobilnych. Duża konkurencja wymusza na twórcach gier niestandardowe działania News powiązane z gry mobilne

Na rynku jest ponad 6,5 mln aplikacji mobilnych. Duża konkurencja wymusza na twórcach gier niestandardowe działania

Na najpopularniejszych platformach łącznie oferowanych jest już przeszło 6,5 mln aplikacji mobilnych. Jak pokazują statystyki 70 proc. z nich zostanie ściągnięta mniej niż 5000 razy, zaś 60 proc. nigdy nie doczeka się jakiejkolwiek aktualizacji. Duża konkurencja na tym rynku wymaga nie tylko dopracowania aplikacji, lecz także niestandardowych działań, by dotrzeć do nowych użytkowników.
więcej
2017-08-22 | 06:40
Konsument
Ogromny wzrost rynku gier mobilnych. Polskie produkcje chętnie ściągane przez graczy zagranicznych

Ogromny wzrost rynku gier mobilnych. Polskie produkcje chętnie ściągane przez graczy zagranicznych

Coraz więcej Polaków korzysta ze smartfonów. Efektem jest skokowy wzrost popularności cyfrowej rozrywki i segmentu gier mobilnych. W tym roku wartość całego polskiego rynku gier ma sięgnąć prawie 2 mld zł, z czego prawie jedna trzecia przypadnie na segment gier mobilnych. W produkcje na smartfony i tablety gra już prawie 7 mln Polaków. Rodzime studia deweloperskie coraz skuteczniej konkurują na globalnym rynku gier, a drzemiący w nim potencjał dostrzegają również duże koncerny.
więcej
2017-05-11 | 06:30
IT i technologie
Wartość rynku gier mobilnych stale rośnie. W 2017 roku ma wynieść ponad 46 mld dol.

Wartość rynku gier mobilnych stale rośnie. W 2017 roku ma wynieść ponad 46 mld dol.

Segment gier mobilnych ma w tym roku wygenerować ponad 42 proc. przychodów całej branży gier wideo. Jego wartość ma wynieść 46,1 mld dol. Zdaniem analityków polskie firmy dobrze radzą sobie na tym rynku – obecnie jest ich kilkadziesiąt. Przeszkodę mogą stanowić nie koszty produkcji gier, lecz wydatki na promocję i wprowadzenie produktu na rynek.
więcej
2017-05-09 | 06:15
Gry i aplikacje
Gry mobilne sprzedają się lepiej od tytułów na konsole i komputery PC. Ich udział w całym rynku może w tym roku osiągnąć wartość ponad 46 mld dol.

Gry mobilne sprzedają się lepiej od tytułów na konsole i komputery PC. Ich udział w całym rynku może w tym roku osiągnąć wartość ponad 46 mld dol.

Gry mobilne cieszą się coraz większą popularnością i pobierane są przez setki milionów użytkowników na całym świecie. Według najnowszych prognoz rynek ten może urosnąć w tym roku o ponad 40 proc. Co ważniejsze, tytuły przeznaczone na smartfony i tablety zdetronizowały już pecety i konsole. Eksperci podają, że w 2016 roku udział gier mobilnych w całym rynku osiągnął wartość 36,9 miliarda dol.​ W tym roku jego wartość może sięgnąć 46,1 mld dol.
więcej
2016-12-20 | 06:35
Konsument
W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach. Globalny rynek jest szacowany na 36,5 mld dol.

W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach. Globalny rynek jest szacowany na 36,5 mld dol.

Już 1,9 mld użytkowników smartfonów gra w gry mobilne. W Polsce to blisko 7 mln osób. Rynek rośnie w siłę, dobre perspektywy czekają przede wszystkim gry w systemie free-to-play, które odpowiadają nawet za 90 proc. przychodów z gier mobilnych. Przyszłością są okulary 3D i gry casualowe, które nie wymagają od użytkowników poświęcenia czasu – ocenia Grzegorz Zwoliński, prezes i założyciel T-Bull.
więcej
2016-11-30 | 07:00
Giełda
T-Bull, największy w Polsce producent gier mobilnych, chce dołączyć do światowej czołówki. Pomóc w tym ma wejście na główny parkiet GPW

T-Bull, największy w Polsce producent gier mobilnych, chce dołączyć do światowej czołówki. Pomóc w tym ma wejście na główny parkiet GPW

Docelowo chcemy się stać jednym z największych producentów gier na świecie – zapowiada Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes firmy T-Bull SA. Wrocławskie studio, które zajmuje się produkcją gier mobilnych, w tym roku weszło na NewConnect. W najbliższych latach planuje wejść na główny parkiet warszawskiej giełdy. Łącznie firma ma w portfolio 150 gier i prawie 180 mln pobrań, a 2016 rok może zamknąć z blisko 5 mln zł zysku netto.
więcej
2016-11-25 | 06:40
IT i technologie
Polski rynek gier cyfrowych dynamicznie rośnie. Nowym zjawiskiem są turnieje e-sportowe

Polski rynek gier cyfrowych dynamicznie rośnie. Nowym zjawiskiem są turnieje e-sportowe

Budżety poszczególnych produkcji gier cyfrowych nierzadko przekraczają nakłady na kręcenie filmu czy muzyki. Dynamicznie rozwija się e-sport przyciągający przed ekrany komputerów coraz więcej widzów. Przeciętny wiek gracza w Polsce przekracza 30 lat. Mniej więcej w połowie są to kobiety.
więcej
2016-11-21 | 07:00
Giełda
Artifex Mundi zainwestuje w marketing gier free-to-play

Artifex Mundi zainwestuje w marketing gier free-to-play

Producent gier spółka Artifex Mundi zadebiutowała w ubiegłym tygodniu na rynku głównym GPW. Pieniądze z emisji przeznaczy na promowanie swoich czterech gier z segmentu free-to-play, który jest dla niej nowym polem działania. Spółka specjalizuje się w grach typu HOPA. Co trzy tygodnie oferuje nową premierę na platformy mobilne, a w przyszłym roku wprowadzi sześć swoich produktów na konsole.
więcej
2016-11-04 | 07:00
IT i technologie
PlayWay stawia na dywersyfikację portfela gier. Regularne sprawdzanie rynku ma pomóc ograniczyć ryzyko

PlayWay stawia na dywersyfikację portfela gier. Regularne sprawdzanie rynku ma pomóc ograniczyć ryzyko

Firma PlayWay pracuje nad przygotowaniem 60 nowych tytułów gier i dodatków. Przedstawiciel producentów gier komputerowych i mobilnych w Polsce stawia na dużą liczbę zespołów deweloperskich. Tylko w tym roku premierę będzie mieć łącznie 30 gier. Duża skala produkcji rozkłada ryzyka typowe dla branży i pozwala utrzymać stabilne przychody i zyski – podkreśla Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay. Firma stawia na cykliczne sprawdzanie rynku, które pomaga ograniczyć ewentualne straty.
więcej
2016-10-25 | 06:30
Inwestycje
PlayWay chce pozyskać nowe zespoły deweloperskie. Ma w tym pomóc 35 mln zł pozyskanych z emisji akcji

PlayWay chce pozyskać nowe zespoły deweloperskie. Ma w tym pomóc 35 mln zł pozyskanych z emisji akcji

PlayWay, jeden z czołowych producentów gier komputerowych i mobilnych w Polsce, chce wejść w nowy segment rynku. W 2017 roku będą miały premierę produkcje przeznaczone na konsole. Grupa dywersyfikuje portfel tytułów gier. W 2016 roku zapowiedziano łącznie 30 premier. 35 mln zł, które firma ma uzyskać z emisji akcji, mają być przeznaczane na marketing i pozyskiwanie nowych zespołów deweloperskich.
więcej
2016-08-05 | 06:30
Media i PR
Segment gier mobilnych rozwija się dużo szybciej niż tradycyjnych. To atrakcyjny rynek dla reklamodawców

Segment gier mobilnych rozwija się dużo szybciej niż tradycyjnych. To atrakcyjny rynek dla reklamodawców

69 proc. użytkowników mobilnych to gracze – wynika z badania Mobience. Gry pod względem popularności są wyprzedzane jedynie przez portale społecznościowe, więc rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Potencjał dostrzegli w nim także reklamodawcy. Inwestując w popularne gry, mają pewność, że zostanie ona wyświetlona przez każdego gracza kilka razy dziennie. Specyfiką gier mobilnych jest bowiem to, że są uruchamiane często, ale na krótko.
więcej
2016-07-22 | 06:30
Konsument
Szaleństwo Pokemon Go dotarło do Polski. Internet rozpalają dyskusje

Szaleństwo Pokemon Go dotarło do Polski. Internet rozpalają dyskusje

Aplikacja Pokemon Go, która szturmem zdobyła serca graczy na całym świecie, święci triumfy także w Polsce. W miastach, parkach i lasach organizują się grupy poszukiwaczy tropiące wirtualne potworki z bajki, która była popularna kilkanaście lat temu. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia od światowej premiery odnotowano w internecie przeszło 280 tys. wzmianek o tej grze – wynika z analizy Dentsu Aegis Network.
więcej
2016-07-18 | 06:33
IT i technologie
Rynek gier mobilnych pod koniec roku może być wart 40 mld dol. W Polsce potencjał rozwoju jest ogromny

Rynek gier mobilnych pod koniec roku może być wart 40 mld dol. W Polsce potencjał rozwoju jest ogromny

Za 37 proc. światowego rynku gier odpowiadają gry mobilne. – Rynek jest dziś wart ok. 35 mld dol., a pod koniec roku może to być ok. 40 mld dol. – ocenia współtwórca Reality Games. Polska nie jest dużym rynkiem pod względem liczby grających, ale może odgrywać istotną rolę jako producent gier na smartfony. Tym bardziej że innowacyjne inicjatywy i start-upy będą chętniej wspierane przez rząd.
więcej
2016-03-09 | 06:40
Inwestycje
Fundusz Erne Ventures chce podbić branżę gier wideo. Inwestuje w Huckleberry Studio i wysyła na giełdę spółkę QubicGames

Fundusz Erne Ventures chce podbić branżę gier wideo. Inwestuje w Huckleberry Studio i wysyła na giełdę spółkę QubicGames

QubicGames, jedna ze spółek portfelowych funduszu kapitałowego Erne Ventures, w najbliższych miesiącach zadebiutuje na rynku giełdowym NewConnect. Jej właściciel liczy, że dzięki pozyskanym środkom firma zdoła stworzyć globalną platformę integrującą producentów z dystrybutorami gier, a także że uda się jej wejść na rynek amerykański. Erne Ventures duże nadzieje pokłada również w innych inwestycjach – w Huckleberry Studio, firmie produkującej gry na PC, a także NanoStal, firmie oferującej rozwiązania dla przemysłu.
więcej
2016-01-19 | 07:30
IT i technologie
Cloud Technologies nie wyklucza przejęć w tym roku. Lider rynku danych dla reklamy internetowej podtrzymuje chęć przejścia z NewConnect na główny rynek GPW

Cloud Technologies nie wyklucza przejęć w tym roku. Lider rynku danych dla reklamy internetowej podtrzymuje chęć przejścia z NewConnect na główny rynek GPW

Cloud Technologies zamierza w tym roku inwestować w gry mobilne. Spółka deklaruje, że przygląda się kilku podmiotom na rynku i nie wyklucza zakupu firm, których działalność powiększy atrakcyjność jej biznesu. W połowie roku firma chciałaby się przenieść z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy.
więcej