News powiązane z kontent

2015-04-22 | 06:20
Media i PR
Odbiorca nie jest już skazany na reklamy. Zmienia się rola agencji reklamowych News powiązane z kontent

Odbiorca nie jest już skazany na reklamy. Zmienia się rola agencji reklamowych

Sytuacja na rynku reklamowym wymusza zmiany w działających na nim agencjach. Przestają one być podwykonawcami, których zadaniem jest prosta promocja danego produktu czy usługi, a stają się dostawcą kontentu, który zainteresuje odbiorców. Warunkiem skutecznego dotarcia do klientów jest nie tylko ciekawa treść. Powinna ona być także użyteczna i dopasowana do zainteresowań odbiorcy.
więcej
2014-06-16 | 06:10
Media i PR
Onet chce postawić na treści premium i walczyć o użytkowników jakością kontentu

Onet chce postawić na treści premium i walczyć o użytkowników jakością kontentu

Treści dziennikarskie na wysokim poziomie i autorskie materiały wideo mają umożliwić Onetowi utrzymanie palmy pierwszeństwa w polskim internecie. Ten z kolei jest medium coraz chętniej wybieranym przez reklamodawców.
więcej
2013-06-26 | 06:30
Media i PR
Kryzys prasy drukowanej to początek końca tego medium. Eksperci dają polskim dziennikom 10-15 lat

Kryzys prasy drukowanej to początek końca tego medium. Eksperci dają polskim dziennikom 10-15 lat

Szybki rozwój urządzeń mobilnych zmusi część dzienników lokalnych i ogólnopolskich do zakończenia działalności, a pozostałe do przeniesienia się do internetu – prognozuje Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów. Pesymistyczne prognozy mówią, że prasa w postaci dzienników i tygodników w Polsce będzie funkcjonować tylko do roku 2020, kilka lat dłużej zaś w Europie Zachodniej.
więcej
2012-10-02 | 06:25
Media i PR
Grzegorz Hajdarowicz (Presspublica): w październiku kolejne rozwiązania do odbioru cyfrowych treści

Grzegorz Hajdarowicz (Presspublica): w październiku kolejne rozwiązania do odbioru cyfrowych treści

Presspublica, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” chce zarabiać jeszcze więcej na płatnych treściach w internecie. – W październiku chcemy zaproponować różne ciekawe rozwiązania. Przy czym nie widzę większych szans sprzedaży kontentu do zwykłych komputerów – mówi Grzegorz Hajdarowicz, właściciel i prezes Presspubliki. Jego zdaniem przyszłość rynku należy do tabletów. Szacuje, że na koniec roku około miliona Polaków będzie korzystać z takich urządzeń.
więcej