News powiązane z outsourcing usług
2024-06-14 | 06:25
Finanse
Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB
Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.
2017-02-08 | 06:40
Firma
W 2017 r. prognozowany jest wzrost cyberataków. Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą rosły
Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się narastających wyzwań związanych z ochroną danych i infrastruktury IT. Z raportu EY wynika, że ponad połowa firm miała w ostatnim czasie do czynienia z naruszeniem cyberbezpieczeństwa. Jednocześnie blisko 90 proc. badanych członków zarządów i kadr kierowniczych nie ufa zabezpieczeniom w swoich organizacjach. Eksperci oczekują, że firmy będą wzmacniać infrastrukturę krytyczną lub szukać pomocy w wyspecjalizowanym outsourcingu cyberusług.
2016-09-16 | 07:00
Inwestycje
Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza koncentrować się na rozwoju pracowników
Krajowy oddział światowego lidera outsourcingu obsługi klienta, spółki Teleperformance, po raz kolejny zwiększa zatrudnienie. Poszukuje przede wszystkim osób władających językami obcymi, głównie angielskim, francuskim oraz niemieckim, najlepiej na poziomie native. Jak zapowiada Mariusz Odkała, prezes zarządu, kierowana przez niego firma chce w większym stopniu dbać o rozwój pracowników i w nich inwestować.
2016-05-17 | 06:50
Firma
Polska jednym z liderów branży call contact center. Firmy z branży świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi
Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz większy nacisk kładziony jest na wielokanałowość. Dzięki temu branża zyskuje na atrakcyjności jako pracodawca.