News powiązane z reklamy

2022-05-16 | 06:15
Media i PR
UOKiK kończy opracowywanie rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Urzędnicy czekają jeszcze na opinie twórców i odbiorców News powiązane z reklamy

UOKiK kończy opracowywanie rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Urzędnicy czekają jeszcze na opinie twórców i odbiorców

Intensywnie rozwijający się rynek mediów społecznościowych musi się wyróżniać transparentnymi zasadami, a jego użytkownicy nie mogą być wprowadzani w błąd. Dlatego też UOKiK bacznie przygląda się reklamom zamieszczanym za pośrednictwem tych portali. Zdaniem urzędników niezwykle ważne jest wyznaczenie granicy między przekazem płatnym a niezależną opinią i ustalenie zasad oznaczania barterów. Odbiorcy mają bowiem prawo wiedzieć, czy dany post lub relacja to reklama czy bezinteresowna opinia influencera. Prace nad wytycznymi dotyczącymi oznaczania treści reklamowych w social mediach są już na końcowym etapie. Swoje opinie mogą wyrażać również twórcy i odbiorcy.
więcej
2016-01-12 | 06:30
Media i PR
Grudzień i styczeń to czas internetowej aktywności dietetyków, trenerów i klubów fitness. Internauci żywo dyskutują o odchudzaniu

Grudzień i styczeń to czas internetowej aktywności dietetyków, trenerów i klubów fitness. Internauci żywo dyskutują o odchudzaniu

Na przełomie roku w internecie jednym z dominujących tematów były postanowienia noworoczne dotyczące odchudzania. Gorącą debatę na ten temat przerwano tylko na kilka dni świątecznych, kiedy niewiele osób przestrzega diety. Grudzień i styczeń to okazja dla firm zajmujących się szeroko pojętym zdrowym trybem życia, trenerów, a także klubów fitness i sklepów sportowych. Najbardziej aktywni są jednak specjaliści od diet.
więcej
2014-02-21 | 06:40
Moda
Macedemian Girl: jeśli McDonald s zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam

Macedemian Girl: jeśli McDonald's zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam

Tamara Gonzales Perea, znana jako Macademian Girl, została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka przyznaje, że kampania jest spójna z jej wizerunkiem, dlatego zdecydowała się na udział w niej. Perea wiele propozycji odrzuca. Ale nawet gdyby wyjazd na fashion week zasponsorował jej McDonald’s, skorzystałaby z propozycji.
więcej