News powiązane z Karolina Masalska

2016-11-30 | 06:30
Konsument
Media społecznościowe to miejsce gorących dyskusji o butach. Tylko przez trzy tygodnie pojawiło się 82 tys. wzmianek na ten temat News powiązane z Karolina Masalska

Media społecznościowe to miejsce gorących dyskusji o butach. Tylko przez trzy tygodnie pojawiło się 82 tys. wzmianek na ten temat

Buty to kluczowy element garderoby – na to przynajmniej wskazuje gorąca dyskusja na ten temat w sieci. Tylko w ciągu trzech tygodni pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia, a hasła dotyczące butów mogły zostać wyświetlone nawet 268 mln razy – wynika z badania IMM. Najczęściej w obuwniczej komunikacji korzystamy z mediów społecznościowych. To zarówno miejsce inspiracji dla klientów, jak i miejsce aktywności marek, które doradzają kupującym, promując przy okazji swoje produkty.
więcej
2016-07-12 | 06:00
Transport
Linie lotnicze pod lupą internautów. Strajki i opóźnienia lotów szeroko komentowane w mediach społecznościowych

Linie lotnicze pod lupą internautów. Strajki i opóźnienia lotów szeroko komentowane w mediach społecznościowych

W II kwartale 2016 roku w internecie pojawiło się 30 tys. wzmianek o liniach lotniczych, większość w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM. Najwięcej z nich dotyczyło Lufthansy, Air France i British Airways. Komentarze dotyczyły m.in.: strajków na lotniskach i związanych z nimi opóźnień lotów. Szybka reakcja linii lotniczych jest konieczna. Interakcja w mediach społecznościowych przekłada się na sympatię i pozytywne opinie.
więcej
2016-04-27 | 06:30
Bankowość
Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu. Pojawiło się tam 90 proc. wzmianek na ten temat

Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu. Pojawiło się tam 90 proc. wzmianek na ten temat

Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania. Może być to wskazówką dla banków do prowadzenia aktywnej komunikacji z klientami właśnie w social mediach – przekonuje Karolina Masalska, ekspertka IMM.
więcej