News powiązane z badania rynku

2016-04-21 | 06:30
Konsument
Outdoor nadal skuteczną formą reklamy. W tym roku rynek ten będzie wart prawie pół miliarda złotych News powiązane z badania rynku

Outdoor nadal skuteczną formą reklamy. W tym roku rynek ten będzie wart prawie pół miliarda złotych

Firmy z branży reklamy zewnętrznej spodziewają się w tym roku wzrostu rynku o 1–3 proc., do poziomu 475–490 mln zł. Segment ten może wzrosnąć po wprowadzeniu systemu Outdoor Track, dzięki którym zasięg reklamy outdoorowej będzie mierzalny jak inne segmenty reklamy. Coraz większą rolę odgrywać będą nowe technologie i interakcja z odbiorcami.
więcej
2015-05-18 | 06:45
Polityka
Prawie połowa Polaków krytycznie ocenia zakupy sprzętu dla armii. Najgorzej – wybór śmigłowców

Prawie połowa Polaków krytycznie ocenia zakupy sprzętu dla armii. Najgorzej – wybór śmigłowców

49 proc. Polaków negatywnie ocenia program modernizacji wojska – wynika z raportu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych. Najlepsze oceny zebrało kupno transportera Rosomak i systemu Patriot. Najgorzej oceniony został zakup śmigłowców Caracal.
więcej
2015-01-08 | 06:10
Handel
Sprzedawcy są świadomi nieuczciwych praktyk. 2/3 z nich często wykorzystuje niewiedzę klienta, by sprzedać produkt lub usługę

Sprzedawcy są świadomi nieuczciwych praktyk. 2/3 z nich często wykorzystuje niewiedzę klienta, by sprzedać produkt lub usługę

Zawód sprzedawcy w oczach klientów odbierany jest zazwyczaj pozytywnie, jednak wciąż niemal dwie trzecie Polaków nie chciałoby, by ich dziecko zostało sprzedawcą. 68 proc. sprzedawców jest świadomych wykorzystywania niewiedzy klientów w celu ułatwienia sobie sprzedaży produktu lub usługi. Z kolei 19 proc. klientów zdaje sobie sprawę z takich praktyk – wynika z badań organizacji Polish National Sales Awards oraz ośrodka badawczego Millward Brown.
więcej
2014-03-18 | 06:25
Handel
Księgarnie coraz bardziej dbają o klienta. Spadła za to jakość obsługi w sklepach odzieżowych

Księgarnie coraz bardziej dbają o klienta. Spadła za to jakość obsługi w sklepach odzieżowych

Poprawia się jakość obsługi klienta w księgarniach – wynika z raportu firmy badawczej Daymaker Poland. Odwrotny trend ma miejsce w sklepach odzieżowych. Przez okres spowolnienia firmy z branży wstrzymały inwestycje w szkolenia pracowników, teraz znów są skłonne przeznaczać na to więcej pieniędzy. To może przyczynić się do poprawy sytuacji.
więcej
2013-11-20 | 06:05
Handel
Polacy coraz chętniej kupują produkty marek własnych sieci handlowych

Polacy coraz chętniej kupują produkty marek własnych sieci handlowych

W Polsce rośnie sprzedaż produktów marek własnych. Towary sprzedawane z logo sieci detalicznej bądź tylko w jednej sieci cieszą się coraz większą popularnością. Główną przyczyną jest cena, jednak coraz większego znaczenia nabiera też czynnik jakościowy.
więcej