News powiązane z sprzedaż przez internet

2025-06-30 | 06:20
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje News powiązane z sprzedaż przez internet

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
więcej
2015-04-30 | 06:15
Handel
Udział sprzedaży bezpośredniej w handlu to 1 proc. W Europie Zachodniej dochodzi nawet do 6 proc.

Udział sprzedaży bezpośredniej w handlu to 1 proc. W Europie Zachodniej dochodzi nawet do 6 proc.

W ubiegłym roku sprzedaż bezpośrednia wzrosła o 4 proc. i wyniosła blisko 3 mld zł. Wciąż jednak stanowi zaledwie 1 proc. handlu detalicznego. Doświadczenia rynków Europy Zachodniej pokazują, że potencjał jest dużo większy. Najczęściej klienci kupują w ten sposób kosmetyki, ale rośnie udział sprzedaży suplementów diety, artykułów gospodarstwa domowego i usług.
więcej
2015-03-05 | 06:30
Transport
Coraz więcej pasażerów kupuje online bilety na pociąg

Coraz więcej pasażerów kupuje online bilety na pociąg

PKP Intercity zanotowało w pierwszych dwóch miesiącach tego roku 85-proc. wzrost sprzedaży biletów online. Najczęściej transakcje dotyczą przejazdów pociągami Pendolino. Mimo że kasy dworcowe pozostają głównym miejscem zakupu biletów, to przewoźnik spodziewa się, że liczba pasażerów kupujących w sieci będzie systematycznie rosła. Do kanału online przekonuje prosty i bezpieczny system transakcyjny.
więcej
2014-10-20 | 07:00
Handel
Fotowoltaika i sprzedaż internetowa – spółka Grodno liczy na nowe możliwości rozwoju

Fotowoltaika i sprzedaż internetowa – spółka Grodno liczy na nowe możliwości rozwoju

Spółka Grodno w ciągu dwóch lat chce osiągnąć 25-proc. udział internetu w całkowitej sprzedaży. Segment fotowoltaiki ma stanowić w przyszłym roku już 5 proc. całej sprzedaży. Władze spółki liczą na nowe inwestycje finansowane głównie ze środków unijnych.
więcej