News powiązane z Think Big

2017-03-17 | 06:50
Firma
Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje News powiązane z Think Big

Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje

Większość mikrofirm stawia na innowacje. Co dziesiąta wytwarza nowatorskie produkty i usługi, które mogłyby z powodzeniem zawojować zagraniczne rynki. Barierą w ekspansji zagranicznej często jest nie tylko brak odpowiedniego wsparcia finansowego, lecz także słaba rozpoznawalność. W tym może pomóc współpraca z dużymi globalnymi korporacjami. Dla firm chcących rozwijać swój biznes zarówno w Polsce, jak i globalnie wsparciem może być program Think Big – podkreśla Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.
więcej
2016-10-21 | 06:55
Firma
80 proc. małych firm zainteresowanych współpracą z korporacjami. Duże firmy zyskują innowacje, a małe know-how i finansowanie

80 proc. małych firm zainteresowanych współpracą z korporacjami. Duże firmy zyskują innowacje, a małe know-how i finansowanie

Współpraca korporacji i start-upów to sytuacja, w której zyskują obie strony. Z badań UPC i SW Research wynika, że czterech na pięciu przedsiębiorców z sektora MŚP przyjęłoby taką ofertę. Jako zalety współpracy wskazują głównie możliwość włączenia swojego produktu lub usługi do oferty korporacji, a także wspólny rozwój produktów i know-how. Taką możliwość stwarza program Think Big, w którym dostawca superszybkiego internetu i telewizji UPC bierze pod swoje skrzydła przedsiębiorców działających w oparciu o nowoczesne technologie. Właśnie startuje jego czwarta edycja.
więcej
2015-02-05 | 06:45
Firma
Coraz więcej małych firm ma globalne aspiracje. Innowacyjne projekty mają szanse podbić zagraniczne rynki

Coraz więcej małych firm ma globalne aspiracje. Innowacyjne projekty mają szanse podbić zagraniczne rynki

Wielu ludzi ma pomysł na własny biznes, ale próbę jego realizacji podejmują tylko niektórzy. Zgodnie z danymi Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w 2014 r. zarejestrowano 343 tys. nowych firm, o 9,5 proc. mniej niż w 2013 r. Mimo to chętnych do prowadzenia własnego biznesu nie brakuje, tym bardziej że otwiera się przed nimi coraz więcej możliwości, również związanych z zagranicznymi rynkami.
więcej