News powiązane z usługi telekomunikacyjne

2022-08-02 | 06:35
Konsument
Rząd chce się rozprawić z fałszywymi SMS-ami i połączeniami służącymi wyłudzeniom. Operatorów czekają nowe obowiązki News powiązane z usługi telekomunikacyjne

Rząd chce się rozprawić z fałszywymi SMS-ami i połączeniami służącymi wyłudzeniom. Operatorów czekają nowe obowiązki

Usługi telekomunikacyjne są coraz częściej i w coraz bardziej wyszukany sposób wykorzystywane przez cyberprzestępców do oszustw i wyłudzeń. Dotychczasowe przepisy w niewystarczający sposób regulują tę kwestię, dlatego w KPRM przygotowano projekt ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, który jest w tej chwili na etapie opiniowania. Przewiduje on m.in. wprowadzenie wzorca wiadomości SMS o charakterze smishingowym i stworzenie listy domen internetowych, które służą wyłącznie do wyłudzeń danych i środków finansowych. Na dostawców poczty elektronicznej i firmy telekomunikacyjne zostaną też nałożone nowe obowiązki w zakresie bezpieczeństwa, za których niedopełnienie grozić będą kary.
więcej
2022-07-04 | 06:20
Konsument
Klientów firm telekomunikacyjnych irytują dodatkowe opłaty i brak elastyczności umów. Nowe oferty rynkowe mają to zmienić

Klientów firm telekomunikacyjnych irytują dodatkowe opłaty i brak elastyczności umów. Nowe oferty rynkowe mają to zmienić

– Klienci są coraz bardziej wymagający i to jest pozytywne zjawisko. Chcą być traktowani po królewsku – mówi Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska. Jak wskazuje, główne oczekiwania użytkowników usług telekomunikacyjnych są dziś skoncentrowane na szybkim i niezawodnym internecie, prostocie i elastyczności w doborze oferty. Jednocześnie klienci telekomów często są poirytowani praktykami rynkowymi takimi jak naliczanie dodatkowych opłat czy „uwiązanie” do najwyższego pakietu bez możliwości rezygnacji przez kilka lat. Na podstawie badań na temat zmian oczekiwań konsumenckich T-Mobile wprowadza na rynek nową ofertę Magenta Dom, która ma być wolna od ograniczeń spotykanych na rynku.
więcej
2016-08-10 | 06:40
Infrastruktura
Netia zapowiada rewolucyjne zmiany w sprzedaży i serwisie. Stawia na lokalną obsługę klientów

Netia zapowiada rewolucyjne zmiany w sprzedaży i serwisie. Stawia na lokalną obsługę klientów

Zachęcanie zamiast nakłaniania – taki ma być nowy model sprzedaży usług Netii. Agresywna sprzedaż przez kanały wychodzące do klienta zaczyna tracić sens – ocenia prezes spółki. Zapowiada też decentralizację procesu sprzedaży i obsługi. Dzięki temu klienci mają mieć lepszy dostęp do sprzedawców i serwisantów. Nowy model biznesowy ma też zmniejszyć rotację na stanowiskach sprzedażowych w spółce.
więcej
2015-12-14 | 09:00
Konsument
92 proc. Polaków korzysta z komórek. Średnio płacą za telefon 49 zł miesięcznie

92 proc. Polaków korzysta z komórek. Średnio płacą za telefon 49 zł miesięcznie

Polacy stają się coraz bardziej mobilni. Jak wynika z danych UKE, z telefonów komórkowych korzysta 92 proc. społeczeństwa, podczas gdy ze stacjonarnych 24 proc. Więcej niż dwie trzecie Polaków deklaruje, że ma dostęp do internetu – to o 11 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. Internautów przybywa też wśród osób z grupy 50+. Z komputerów i sieci korzysta prawie połowa z nich.
więcej
2015-09-04 | 06:55
Konsument
Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje głównie cena

Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje głównie cena

W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM, ale o klientów konkuruje stosunkowo duża liczba operatorów. Z tego powodu cenniki ofert już od dłuższego czasu znajdują się pod presją. Telekomy starają się przyciągnąć klientów nie tylko ceną, lecz także dodatkowymi usługami. Sprzedaż w pakiecie wzmacnia lojalność klientów. Coraz więcej osób i firm decyduje się na nieograniczone oferty w ramach stałej opłaty miesięcznej.
więcej
2015-03-27 | 08:00
Telekomunikacja
Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą

Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą

Spółka easyCALL.pl chce rozwijać sieć sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw poza województwem mazowieckim. W związku z tym spółka rozbudowuje pakiety oferowanych usług dotyczące przede wszystkim telekonferencji oraz wirtualnej centrali. Z każdego nowego oddziału firma spodziewa się pozyskać kilkudziesięciu nowych klientów w miesiącu. easyCALL.pl poszukuje także partnerów do współpracy za granicą. Eksport usług hurtowych ma zwiększyć przychody o około jedną piątą, czyli o 3 mln zł.
więcej
2015-03-24 | 09:00
Telekomunikacja
easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia

easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia

Świadcząca usługi telekomunikacyjne na łączach internetowych (VoIP, z ang. Voice over Internet Protocol) spółka easyCALL.pl stawia na rozwój oferowanej obecnie usługi telekonferencji. Dzięki ostatnim zmianom w prawie klienci w ten sposób mogą przeprowadzać m.in. walne zgromadzenia akcjonariuszy czy obrony prac naukowych. Firma rozwijać będzie także inne kanały komunikacji, takie jak e-mail. Zamierza również zwiększać zatrudnienie i integrować rynek tego rodzaju połączeń poprzez przejęcia mniejszych podmiotów.
więcej
2012-10-09 | 06:55
Telekomunikacja
Netia będzie sprzedawać prąd. Na razie klientom biznesowym

Netia będzie sprzedawać prąd. Na razie klientom biznesowym

Operator telekomunikacyjny w nowej roli. Netia przy współpracy z RWE będzie sprzedawać energię elektryczną swoim klientom. Oferta skierowana jest wyłącznie do klientów biznesowych. – Sprzedaż energii jest podobna do sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Mamy szerokie kompetencje w tym zakresie – podkreśla Piotr Kolasiński, dyrektor zarządzający rynkiem SOHO/SME w Netii. Spółka liczy, że nowe rozwiązanie stanie się w ciągu dwóch lat znaczącym źródłem przychodów.
więcej
2012-03-21 | 06:40
IT i technologie
Netia zwiększy przepustowość 2,5 mln linii

Netia zwiększy przepustowość 2,5 mln linii

Po zakończeniu inwestycji związanej z przejmowaniem łączy Telekomunikacji Polskiej , Netia skoncentruje się na własnej infrastrukturze. Dostosowywanie linii do standardów nowej generacji obejmie w tym roku ok. 1,2 mln gospodarstw domowych.
więcej