Wszystkie newsy

2016-04-18 | 06:30
Sport
Biegun południowy, 105 lat po zdobyciu przez Amundsena, wciąż przyciąga podróżników. Wyprawa wiąże się z długotrwałymi przygotowaniami i dużym wysiłkiem Wszystkie newsy

Biegun południowy, 105 lat po zdobyciu przez Amundsena, wciąż przyciąga podróżników. Wyprawa wiąże się z długotrwałymi przygotowaniami i dużym wysiłkiem

W tym roku mija 105. rocznica zdobycia tego miejsca przez Roalda Amundsena. Choć dziś polarnicy mają dużo lepszy sprzęt, możliwości nawigacyjne i specjalistyczne ubrania, to niezmienna pozostaje konieczność poczynienia długotrwałych przygotowań. Niezbędne jest też odpowiednie przygotowanie fizyczne i psychiczne, bo pokonanie trasy w tak monotonnym krajobrazie jest nie lada wyzwaniem.
więcej
2016-03-23 | 06:30
Sport
Eleven Sports Network zapowiada otwarcie trzeciego kanału sportowego. Chce zwiększyć ofertę transmisji na żywo

Eleven Sports Network zapowiada otwarcie trzeciego kanału sportowego. Chce zwiększyć ofertę transmisji na żywo

Eleven Sports Network chce poszerzyć ramówkę o prawa do kolejnych transmisji sportowych. Grupa zapowiada również uruchomienie trzeciego kanału. Obecnie widzowie mogą oglądać kanał Eleven, który skupia się na rozgrywkach piłkarskich, i Eleven Sports, poświęcony popularnym rozgrywkom sportowym. Grupa dociera już do 75 proc. gospodarstw domowych mających dostęp do kablówki. Trwają też rozmowy z innymi platformami.
więcej
2016-03-09 | 06:35
Handel
4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy 4F będzie promowane przez największe postaci tamtejszego świata sportu. Taka forma marketingu przynosi efekty, dlatego 4F w przyszłości zamierza rozpocząć współpracę indywidualną ze sportowcami.
więcej
2016-02-25 | 06:45
Sport
Kulisy codziennej drogi do sukcesu najlepszych polskich sportowców. Film „110%” wchodzi do kin

Kulisy codziennej drogi do sukcesu najlepszych polskich sportowców. Film „110%” wchodzi do kin

Codzienny wyczerpujący trening jest niezbędny, ale to nie wszystko. By odnieść sukces, potrzebne jest także odpowiednie nastawienie i motywacja, a także wsparcie sponsorów – podkreślali sportowcy podczas premiery filmu „110%” o największych gwiazdach polskiego sportu. W projekcie wzięło udział 14 czołowych sportowców, m.in. Robert Lewandowski, Adam Małysz czy Rafał Sonik. Film powstał dzięki wsparciu Jana Kulczyka, największego sponsora polskich olimpijczyków. – To cichy bohater filmu, który jako pierwszy uwierzył w jego uniwersalne przesłanie – podkreślają twórcy i dodają, że właśnie dzięki takim osobom sportowcy mogą dawać z siebie 110 proc., nie myśląc o finansach.
więcej
2016-02-18 | 06:30
Sport
4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie

4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie

Firma 4F chce być marką globalną. Dziś sponsoruje trzy reprezentacje narodowe, rozpoczęła współpracę z polskimi paraolimpijczykami, zapowiada również starania o pozyskanie do współpracy kadry innych krajów. Firma współpracuje też z indywidualnymi sportowcami. Taka forma marketingu przekłada się na wyniki sprzedażowe. W ubiegłym roku firma zanotowała ok. 400 mln zł przychodu.
więcej
2016-02-16 | 06:56
Sport
40 proc. Polaków co najmniej raz w tygodniu uprawia sport. Tylko kilka procent z nich sprawdziło jednak swój stan zdrowia

40 proc. Polaków co najmniej raz w tygodniu uprawia sport. Tylko kilka procent z nich sprawdziło jednak swój stan zdrowia

Coraz więcej Polaków dba o dobrą formę i regularnie uprawia sport. Niestety, blisko połowa z nich w żaden sposób nie przygotowała się do aktywności fizycznej, a tylko 3 proc. sprawdziło wcześniej swój stan zdrowia. Uprawianie sportu – zarówno amatorskie, jak i zawodowe – wymaga wsparcia profesjonalistów, także w zakresie medycyny.
więcej
2016-02-12 | 06:30
Sport
Liga futbolu amerykańskiego nie ma sobie równych pod względem marketingu sportowego. W Polsce rozgrywki dopiero zyskują na popularności

Liga futbolu amerykańskiego nie ma sobie równych pod względem marketingu sportowego. W Polsce rozgrywki dopiero zyskują na popularności

Liga NFL jest stawiana za wzór efektywnego marketingu sportowego. Generuje rocznie 13 mld dolarów przychodu. Prawa do transmisji są jednymi z korzystniejszych kontraktów w amerykańskich dyscyplinach sportowych. Tylko na tegorocznym finale Super Bowl stacja CBS zarobiła z reklam ok. 500 mln dolarów. W Polsce dyscyplina ta dopiero raczkuje, ale szybko rośnie w siłę. W Polskiej Lidze Futbolu Amerykańskiego działa już blisko 100 klubów, a finały rozgrywek przyciągnęły łącznie 40 tys. widzów.
więcej
2016-02-05 | 06:35
Sport
50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln dolarów

50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln dolarów

Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln dolarów, czyli ponad 11 proc. więcej niż w 2015 roku. Mimo wysokich kosztów reklamodawców nie brakuje. W ubiegłym roku mecz finałowy obejrzało 116 mln widzów. W tym roku jubileuszowy, 50. finał może przyciągnąć przed ekrany znacznie więcej osób, zwłaszcza że Super Bowl staje się coraz popularniejszy poza Stanami Zjednoczonymi.
więcej
2016-01-15 | 06:30
Sport
Personalizowanie, ręcznie wykonywane narty z Polski robią furorę wśród narciarzy na całym świecie

Personalizowanie, ręcznie wykonywane narty z Polski robią furorę wśród narciarzy na całym świecie

Narty, jak garnitury i sukienki, mogą być szyte na miarę. Dzięki temu są dobrze dopasowane nie tylko do wagi i wzrostu narciarza, lecz także do jego umiejętności i stylu jazdy. Na spersonalizowany sprzęt postawiła polska firma Monck Custom. Narty są wykonywane ręcznie, a proces produkcji jednej pary trwa kilkadziesiąt godzin. Staranność wykonania przyniosła efekty – model FR CRUISE zdobył pierwsze miejsce w prestiżowym teście NTN Snow & More, pokonując światowych producentów.
więcej
2015-12-04 | 06:35
Sport
Co roku na narty w Alpy wyjeżdża 250 tys. Polaków. Stają się przy tym coraz bardziej wymagającymi klientami

Co roku na narty w Alpy wyjeżdża 250 tys. Polaków. Stają się przy tym coraz bardziej wymagającymi klientami

W ubiegłym sezonie zimowym wyjazd na narty wybrało 28 proc. wszystkich wyjeżdżających zimą Polaków. Niesłabnącą popularnością cieszą się Alpy, na które decyduje się 250 tys. osób. Blisko 80 proc. z nich wybiera Włochy i Austrię, rośnie też zainteresowanie francuskimi miejscowościami. Klienci częściej wybierają sprawdzone biura podróży, a podczas wyjazdu wymagają od organizatora rozrywek i animacji.
więcej
2015-10-19 | 06:40
Handel
Ruszyła nowa akcja w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rozwój młodych sportowców i pomoc dzieciom niepełnosprawnym

Ruszyła nowa akcja w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rozwój młodych sportowców i pomoc dzieciom niepełnosprawnym

Do końca roku kupując określone produkty Procter & Gamble w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Paweł, można wesprzeć młodych sportowców i rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych. Ambasadorką akcji została Otylia Jędrzejczak.
więcej
2015-10-13 | 06:50
Sport
Zmiany w przepisach o bezpieczeństwie imprez masowych. Skorzystają na nich głównie organizatorzy

Zmiany w przepisach o bezpieczeństwie imprez masowych. Skorzystają na nich głównie organizatorzy

Nowelizacja ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych ułatwi organizację meczów. Kompatybilne systemy elektroniczne będą musieli zapewnić organizatorzy tylko trzech najwyższych ligowych klas rozgrywkowych. Skrócony zostanie też termin na zgłoszenie imprezy – z 30 do 14 dni. Zdaniem ekspertów zmiany idą w dobrym kierunku, konieczne są jednak dalsze ułatwienia dotyczące np. składania dokumentów. Znika też obowiązek posiadania karty kibica, a przy zakupie biletu nie będzie już wymagany wizerunek twarzy.
więcej
2015-10-07 | 06:55
Infrastruktura
Rowery miejskie w Łodzi po raz kolejny opóźnione. Z systemu nie skorzystają osoby niepełnosprawne

Rowery miejskie w Łodzi po raz kolejny opóźnione. Z systemu nie skorzystają osoby niepełnosprawne

W przetargu na Łódzki Rower Publiczny nie będą wymagane tandemy, jak chciał zamawiający – zdecydowała Krajowa Izba Odwoławcza, przychylając się do wniosku firmy BikeU. To oznacza, że osoby niepełnosprawne, np. z problemami narządów wzroku, nie będą mogły skorzystać z systemu wypożyczeń. KIO oddaliła natomiast odwołanie BikeU, w którym firma zaskarżyła wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia stawiane przez Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi. W związku z odwołaniem opóźnia się kolejne, trzecie już postępowanie przetargowe na uruchomienie systemu rowerów miejskich w Łodzi.
więcej
2015-09-15 | 06:35
Handel
Biedronka ufundowała stypendia dla młodych sportowców. Na ten cel trafi 150 tys. zł

Biedronka ufundowała stypendia dla młodych sportowców. Na ten cel trafi 150 tys. zł

Dwunastu młodych sportowców otrzymało stypendium z Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki. Na ten cel przeznaczono 150 tys. zł. Partnerem projektu jest Jeronimo Martins Polska. To kolejna inicjatywa właściciela sieci Biedronka wspierająca młodych sportowców.
więcej
2015-08-14 | 06:30
Sport
Branża fitness dynamicznie rośnie. Prawie 3 mln Polaków ma karnety członkowskie

Branża fitness dynamicznie rośnie. Prawie 3 mln Polaków ma karnety członkowskie

Niemal 3 miliony Polaków regularnie odwiedza kluby fitness i ma wykupione karnety członkowskie. Szacunkowe obroty tego rodzaju placówek wynoszą 800-860 mln euro rocznie. Klientów przybywa zarówno w klubach nisko kosztowych, jak i w tych dla najbardziej wymagających klientów. Branża intensywnie wdraża innowacje technologiczne.
więcej