Wszystkie newsy

2017-07-18 | 06:35
Sport
Turystyka jachtowa na rzekach staje się popularna. To dobry sposób na zwiedzanie i kontakt z przyrodą Wszystkie newsy

Turystyka jachtowa na rzekach staje się popularna. To dobry sposób na zwiedzanie i kontakt z przyrodą

Rzeki coraz częściej stają się miejscem turystyki jachtowej. Z roku na rok zainteresowanie tego typu rejsami rośnie – Mazury niektórym już się przejadły, dla innych są zbyt zatłoczone, a Wisła i Odra są jeszcze nieodkrytą atrakcja. Rejs po największych polskich rzekach to nie tylko sposób na zwiedzanie mijanych po drodze miast, lecz także na obcowanie z naturą.
więcej
2017-07-14 | 06:50
Sport
Zakłady bukmacherskie spodziewają się dynamicznych wzrostów w internecie. Konkurencja na rynku się zaostrza

Zakłady bukmacherskie spodziewają się dynamicznych wzrostów w internecie. Konkurencja na rynku się zaostrza

Kilka podmiotów ubiega się o zezwolenie na prowadzenie w Polsce legalnych zakładów bukmacherskich. Firma Totolotek spodziewa się zaostrzonej konkurencji na rynku. Operator stawia na rozwój kanałów online i mobile, bo te będą dynamicznie zyskiwać, ale nie rezygnuje ze stacjonarnych punktów sprzedaży. Duże nadzieje wiąże z obstawianiem wirtualnych zdarzeń sportowych. Prezes Totolotka ocenia, że rynek potrzebuje całkiem nowej, precyzyjnej ustawy o grach hazardowych, która ureguluje sytuację w branży.
więcej
2017-05-23 | 06:00
Sport
Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost branży

Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost branży

Rynek gier komputerowych dynamicznie rośnie. Tylko w Polsce jego wartość szacuje się na 40 mln zł, a tempo wzrostu sięga 20 proc. Do 2020 roku globalna wartość e-sportu, na którą składają się prawa do transmisji, wpływy z biletów i sponsoring, może przekroczyć 1,5 mld dol. Rosnąca popularność rozgrywek sprawia, że interesują się nimi największe koncerny, nie tylko te związane z branżą gier. To będzie jeszcze bardziej napędzać rozwój rynku.
więcej
2017-05-17 | 06:30
Sport
Wystartowały zapisy do największej w Europie imprezy kolarskiej dla dzieci i młodzieży. Młodzi zawodnicy pojadą na kilkukilometrowym odcinku trasy Tour de Pologne

Wystartowały zapisy do największej w Europie imprezy kolarskiej dla dzieci i młodzieży. Młodzi zawodnicy pojadą na kilkukilometrowym odcinku trasy Tour de Pologne

Nutella Mini Tour de Pologne to największa w Europie impreza kolarska dla dzieci i młodzieży, podczas której swoje kariery zaczynali Katarzyna Niewiadoma i Michał Kwiatkowski, którzy dziś wliczają się do światowej czołówki. Jubileuszowa, dziesiąta edycja wyścigu będzie gościć w sześciu głównych miastach Polski, a młodzi zawodnicy wystartują na kilkukilometrowym odcinku trasy Tour de Pologne, który pokonują najlepsi kolarze na świecie. Zapisy potrwają do 24 lipca.
więcej
2017-04-06 | 06:30
Sport
Hamaki, piłkarzyki i fitness coraz popularniejsze w polskich biurach. Firmy dostosowują się do wymagań pracowników

Hamaki, piłkarzyki i fitness coraz popularniejsze w polskich biurach. Firmy dostosowują się do wymagań pracowników

Zmiany na rynku pracy niosą za sobą nowe trendy w aranżacji biur. Pracodawcy coraz powszechniej zapewniają swoim pracownikom designerskie przestrzenie do wspólnej pracy relaksu, i rozrywki. Hamaki, wertykalne ogrody, piłkarzyki i sprzęt do fitnessu można spotkać już nie tylko w polskich oddziałach zagranicznych korporacji, ale i w siedzibach rodzimych firm. Na trendy w urządzaniu przestrzeni biurowych silnie wpływa też moda na ekodesign.
więcej
2017-04-03 | 06:30
Sport
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi skoczkowie, tenisiści oraz lekkoatleci. Eksperci podkreślają, że z marketingowego punktu widzenia zatrudnienie w reklamie czołowego sportowca to opłacalny wybór.
więcej
2017-03-21 | 06:30
Sport
Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Kampanie z udziałem sportowców zwiększają sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.
więcej
2017-01-19 | 06:35
Sport
Aktywność fizyczna jednym z gorących internetowych tematów stycznia. Kluby fitness powinny postawić na promocję w social mediach

Aktywność fizyczna jednym z gorących internetowych tematów stycznia. Kluby fitness powinny postawić na promocję w social mediach

Na początku roku liczba osób odwiedzających kluby fitness drastycznie się zwiększa. To efekt ambitnych postanowień noworocznych. Ten trend widać także w mediach społecznościowych. Od września do początku stycznia na ten temat pojawiło się 11 tys. publikacji, które wywołały 600 tys. interakcji ­– wynika z badania IMM. Internauci dyskutują m.in. o cenach karnetów, długości trwania umowy i jakości sprzętu. Zainteresowanie użytkowników social mediów powinno skłonić branżę fitness do większej aktywności w serwisach.
więcej
2016-11-08 | 06:30
Sport
Branża fitness rośnie w szybkim tempie. Na rynku pojawiają się nowe formaty fitness klubów

Branża fitness rośnie w szybkim tempie. Na rynku pojawiają się nowe formaty fitness klubów

Polska branża fitness ma duży potencjał wzrostowy. Z danych Deloitte wynika, że zdecydowana większość fitness klubów spodziewa się w tym roku znaczącego wzrostu przychodów, a z ich usług korzysta już 2,77 mln Polaków. Rotacja klientów jest duża, przez co powstaje wiele nowych obiektów, ale równie dużo zamyka działalność. Zdaniem Tony’ego Cowena, twórcy pierwszej w Europie sieci fitness multipleksów, na krajowym rynku jest miejsce na nowe formaty.
więcej
2016-11-04 | 06:40
Zdrowie
Polacy coraz bardziej aktywni fizycznie, ale uprawianie sportu rozpoczynają zwykle bez badań i konsultacji z lekarzem

Polacy coraz bardziej aktywni fizycznie, ale uprawianie sportu rozpoczynają zwykle bez badań i konsultacji z lekarzem

Już niemal połowa Polaków w wieku 18–50 lat jest aktywna fizycznie. Z badań wynika, że większość rozpoczyna przygodę ze sportem bez uprzedniej konsultacji z lekarzem i wykonania niezbędnych badań. To może mieć konsekwencje dla zdrowia. Co piąty aktywny Polak miał w ciągu ostatniego roku do czynienia z bólem, kontuzją lub przeciążeniem. W takich sytuacjach najczęściej leczymy się sami, przerywając treningi i zażywając suplementy diety.
więcej
2016-11-03 | 06:30
Sport
E-sport przyciąga coraz więcej graczy i widzów. Rośnie też zainteresowanie branżą przedstawicieli sportowego biznesu

E-sport przyciąga coraz więcej graczy i widzów. Rośnie też zainteresowanie branżą przedstawicieli sportowego biznesu

Mistrzostwa w grach komputerowych ogląda blisko 256 mln osób na całym świecie. Rynek wart jest obecnie 0,5 mld dol., a w 2019 roku ma sięgnąć 1,1 mld dol. – wynika z szacunków Newzoo. Rosnąca popularność e-sportu sprawia, że interesują się nim przedstawiciele biznesu sportowego. To niezagospodarowana przestrzeń, w której można kreować przyszłość i brać w niej czynny udział – ocenia Paweł Madler, dyrektor operacyjny Macro Games.
więcej
2016-10-20 | 06:35
Sport
E-sport w Polsce rośnie jak na drożdżach. Elektroniczne turnieje śledzą setki tysięcy polskich fanów

E-sport w Polsce rośnie jak na drożdżach. Elektroniczne turnieje śledzą setki tysięcy polskich fanów

Branża e-sportu rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Przychody przekraczają 10 mln dol. i rosną o kilkanaście procent rocznie. Elektroniczne rozgrywki śledzi tysiące fanów, a ich liczba szybko się zwiększa. Skala zainteresowania przyciąga sponsorów, co powoduje, że pula nagród w turniejach jest coraz większa.
więcej
2016-09-27 | 06:40
Sport
Żeglarskie Euro po raz pierwszy w Polsce. W lipcu 2017 roku Gdańsk będzie gościł ponad 700 najlepszych europejskich żeglarzy

Żeglarskie Euro po raz pierwszy w Polsce. W lipcu 2017 roku Gdańsk będzie gościł ponad 700 najlepszych europejskich żeglarzy

Dziesięć miesięcy pozostało do wielkiego sportowego wydarzenia międzynarodowej rangi – European Championship ORC Gdańsk 2017. To właśnie Polska, pokonując wiele żeglarskich potęg, została wybrana na organizatora jubileuszowych, dziesiątych Żeglarskich Mistrzostw Europy ORC. Szacuje się, że weźmie w nich udział ponad 70 międzynarodowych załóg.
więcej
2016-09-20 | 06:40
Sport
Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie. Rezerwacja z wyprzedzeniem obniża koszty nawet o 1/3

Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie. Rezerwacja z wyprzedzeniem obniża koszty nawet o 1/3

Decyzja o rezerwacji zimowego wypoczynku z wyprzedzeniem przekłada się na większy wybór i duże oszczędności. Jeszcze do końca września można zarezerwować urlop narciarski nawet z 35-proc. zniżkami – przekonuje Magda Plutecka, rzeczniczka Neckermann Podróże. Biuro podróży notuje w tym roku 12-proc. wzrost sprzedaży narciarskich wyjazdów. Polacy coraz chętniej wybierają hotele o wyższym standardzie i z wyżywieniem. Najpopularniejsze kierunki to Włochy i Austria.
więcej
2016-09-19 | 07:10
Transport
KE: Koszty zatłoczenia ulic wynoszą rocznie 1 proc. PKB Unii Europejskiej. Dzięki rowerzystom miasta Unii zyskują 111 mld euro rocznie

KE: Koszty zatłoczenia ulic wynoszą rocznie 1 proc. PKB Unii Europejskiej. Dzięki rowerzystom miasta Unii zyskują 111 mld euro rocznie

Jak wynika z danych Europejskiej Federacji Rowerzystów wkład finansowy rowerzystów w działalność gospodarczą w centrach miast i lokalnych sklepach Unii Europejskiej wynosi 111 mld euro rocznie. Według badania przeprowadzonego w Brukseli w 2012 roku, zamieniając samochód na rower, przeciętny mieszkaniec tego miasta może zaoszczędzić nawet do 2,8 tys. euro rocznie. Rozpoczął się właśnie Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu, którego ukoronowaniem będzie przypadający 22 września Dzień Bez Samochodu.
więcej