News powiązane z sponsoring sportowy

2019-03-29 | 06:20
Sport
KGHM wesprze sportowców w drodze na igrzyska w Tokio i Pekinie. Najbardziej obiecujący dostaną stypendia w wysokości 50 tys. zł rocznie News powiązane z sponsoring sportowy

KGHM wesprze sportowców w drodze na igrzyska w Tokio i Pekinie. Najbardziej obiecujący dostaną stypendia w wysokości 50 tys. zł rocznie

Co roku, w porozumieniu z Ministerstwem Sportu i Turystyki, spółka KGHM Polska Miedź wyłoni 20 stypendystów spośród najbardziej utalentowanych polskich sportowców. Każdy z nich otrzyma wsparcie finansowe w wysokości 50 tys. zł rocznie. Pierwsi laureaci programu Miedziane Rywalizacje zostali przedstawieni w tym tygodniu. Dodatkowe środki zapewnią im spokój i wsparcie w trakcie przygotowań do igrzysk w Tokio i Pekinie w 2020 i 2022 roku.
więcej
2017-09-18 | 06:45
Sport
Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów

Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów

Piłka nożna to już nie tylko sport, lecz przede wszystkim biznes. Mecze przyciągają na trybuny dziesiątki tysięcy widzów i sponsorów, którzy często inwestują duże pieniądze. W Polsce sponsoring piłki nożnej dopiero się rozwija. Przychody komercyjne w klubach Ekstraklasy stanowią nieco ponad 40 proc., w najlepszych europejskich klubach to już ponad połowa. W Polsce dominują firmy o zasięgu lokalnym, tylko 7 proc. największych spółek w Polsce inwestuje w futbol. Zdaniem ekspertów, aby mogło się to zmienić, potrzebna jest inwestycja w kluby i ich profesjonalne zarządzanie.
więcej
2016-09-14 | 06:55
Finanse
Minister sportu: Zmieni się sposób finansowania sportu. Zwiększy to szanse na więcej medali na międzynarodowych imprezach

Minister sportu: Zmieni się sposób finansowania sportu. Zwiększy to szanse na więcej medali na międzynarodowych imprezach

W systemie finansowania polskiego sportu istotne są nie tylko przeznaczane środki, lecz także sposób zarządzania. Uruchomiony Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych ma pomóc tym dyscyplinom, które dotychczas nie miały możliwości pozyskania sponsora w postaci spółki z udziałem Skarbu Państwa. Nowe przepisy wymuszają większą profesjonalizację związków sportowych. Bardziej efektywny ma być też nadzór nad wydatkowaniem przez nie środków finansowych.
więcej
2016-07-21 | 06:25
Sport
Totalizator Sportowy angażuje się w nowe dyscypliny sportu. Decyzje sponsoringowe mają być podejmowane w oparciu o kodeks dobrych praktyk

Totalizator Sportowy angażuje się w nowe dyscypliny sportu. Decyzje sponsoringowe mają być podejmowane w oparciu o kodeks dobrych praktyk

Po olimpijczykach przyszła pora na piłkę nożną i Ekstraklasę, ale to nie koniec zwiększania zaangażowania Totalizatora Sportowego w sport. Nowe decyzje sponsoringowe będą podejmowane zgodnie z Kodeksem dobrych praktyk, przygotowanym przez ministrów sportu i skarbu państwa. Chcemy być obecni w największych dyscyplinach sportu, bo wymaga tego nasza marka – wskazuje prezes Totalizatora Sportowego.
więcej
2016-07-19 | 06:50
Sport
Na sponsoring ze strony spółek Skarbu Państwa będą mogły liczyć bardziej niszowe dyscypliny sportu

Na sponsoring ze strony spółek Skarbu Państwa będą mogły liczyć bardziej niszowe dyscypliny sportu

Ministerstwo Sportu i Turystyki stawia na wielowymiarową promocję sportu. Na wsparcie mogą liczyć sportowe środowiska lokalne. Pomoc ma trafić tam, gdzie odkrywa się i kształtuje talenty. Kodeks dobrych praktyk sponsoringowych ma zaś pomóc tym dyscyplinom, które dotychczas nie miały możliwości pozyskania sponsora w postaci spółki Skarbu Państwa. Obecnie z 36 klubów reprezentujących dyscypliny olimpijskie osiem korzysta z tej formy wsparcia.
więcej