Wszystkie newsy

2013-03-21 | 06:10
Media i PR
Piano Media będzie oferować w Polsce dostęp do dokumentalnych filmów wideo Wszystkie newsy

Piano Media będzie oferować w Polsce dostęp do dokumentalnych filmów wideo

W systemie płatnych treści internetowych obok artykułów i treści audio pojawi się wideo. Za kilka tygodni oferta Piano Media będzie zawierała filmy dokumentalne. Po sukcesie na trzech rynkach – polskim, słowackim i słoweńskim, firma zamierza wejść na dwa kolejne, z czego jeden spoza Europy.
więcej
2013-03-15 | 06:55
Zagranica
Marka Polski warta niemal 500 mld dolarów. To dzięki dużym, międzynarodowym imprezom gospodarczym i sportowym

Marka Polski warta niemal 500 mld dolarów. To dzięki dużym, międzynarodowym imprezom gospodarczym i sportowym

Organizowanie dużych, międzynarodowych imprez sportowych i gospodarczych to jeden z powodów wzrostu wartości marki Polski – uważa Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Według analityków z prestiżowej firmy Brand Finance, polska marka jest warta niemal 500 mld dolarów, co daje nam 20. miejsce na świecie. Może być jeszcze lepiej dzięki deklarowanym chęciom organizowania kolejnych imprez sportowych oraz tegorocznemu światowemu szczytowi klimatycznemu ONZ, który odbędzie się w Warszawie.
więcej
2013-03-13 | 06:15
IT i technologie
Pierwsze efekty udziału naszych firm w targach CeBIT 2013. Firma Sare podpisała kontrakt

Pierwsze efekty udziału naszych firm w targach CeBIT 2013. Firma Sare podpisała kontrakt

Udział w targach CeBIT, czyli największych na świecie targach IT i nowych technologii może przynieść biorącym w nich udział wystawcom wymierne korzyści. Przekonała się o tym firma Sare, czyli wiodąca agencja e-mail marketingu. Rybniczanie sfinalizowali właśnie umowę z amerykańskimi partnerami, z którymi nawiązali kontakt podczas ubiegłorocznej imprezy. Dzięki zawartemu porozumieniu zyskają dostęp do nowych rynków.
więcej
2013-03-05 | 06:10
Media i PR
Były prezes TVP: media publiczne straciły przewagę w jakości treści

Były prezes TVP: media publiczne straciły przewagę w jakości treści

Media publiczne straciły przewagę nad prywatnymi pod względem jakości treści – uważa były prezes TVP Robert Kwiatkowski. Konkurencja i brak dobrych programów powodują fatalną kondycję finansową państwowego nadawcy. Wiadomo, że tylko w okresie od stycznia do listopada 2012 r. TVP straciła 150 mln zł netto. Oficjalne wyniki za cały 2012 r. TVP ma podać pod koniec marca.
więcej
2013-02-28 | 06:55
Media i PR
Państwo będzie nadzorować treści audiowizualne w internecie. Nowelizacja ustawy medialnej to „regulacja podobna do ACTA”.

Państwo będzie nadzorować treści audiowizualne w internecie. Nowelizacja ustawy medialnej to „regulacja podobna do ACTA”.

Wchodząca dziś w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji w znacznej mierze dotyczy nadawców usług audiowizualnych na żądanie, nakładając na nich wiele obowiązków i ograniczeń. Według Marka Skrobackiego, eksperta w dziedzinie prawa medialnego z Kancelarii MDDP Sobońska, Olkiewicz i Wspólnicy – są to wprowadzane „tylnymi drzwiami” regulacje podobne do ACTA.
więcej
2013-02-15 | 06:30
Media i PR
Biznes społecznie odpowiedzialny, innowacyjny i skuteczny - nagrodzony

Biznes społecznie odpowiedzialny, innowacyjny i skuteczny - nagrodzony

Wyróżnienia „Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” oraz nagrody Cashcom.pl 2012 rozdane. Pierwsze wręczane są za „ponadstadardowe zaangażowanie w działalność CSR, drugie – za innowacyjność, efektywność i skuteczność działań firm. Wśród laureatów znaleźli się nie tylko przedsiębiorcy, wyróżniono także działanie instytucji państwowych, takich jak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Ministerstwo Skarbu Państwa.
więcej
2013-02-01 | 06:33
Energetyka
PGE szuka sposobu na przekonanie Polaków do atomu

PGE szuka sposobu na przekonanie Polaków do atomu

– Rządowa kampania „Poznaj atom” ruszyła za późno – gdy decyzja o budowie elektrowni jądrowej została podjęta, bez społecznej debaty. To, a nie sama technologia, rodzi opór mieszkańców – tłumaczy dr Piotr Stankiewicz, socjolog. Przed spółką PGE EJ, odpowiedzialną za wybudowanie elektrowni, stoi zadanie dotarcia do mieszkańców miejscowości, gdzie może stanąć siłownia. Firma w ciągu najbliższych dni podpisze umowę z agencją PR, która będzie wspierała ją przy realizacji tej inwestycji.
więcej
2013-01-31 | 06:30
Media i PR
Biznesowy kanał Polsatu rozpoczyna walkę o widza, nie tylko branżowego. Od połowy lutego pod nową nazwą

Biznesowy kanał Polsatu rozpoczyna walkę o widza, nie tylko branżowego. Od połowy lutego pod nową nazwą

Nowe studio, oprawa, a także logo i oferta programowa. Od 18 lutego biznesowy kanał Polsatu – TV Biznes zmieni nazwę na Polsat Biznes. Jak zapewnia jego kierownictwo, w 70 procentach Polsat Biznes będzie nowym kanałem. Stacja chce znacząco poprawić oglądalność. Daje sobi
więcej
2013-01-21 | 06:10
Media i PR
Wprost przyznał Nagrody Kisiela 2012

"Wprost" przyznał Nagrody Kisiela 2012

Nagrody Kisiela rozdane. Tegorocznymi laureatami zostali były premier Tadeusz Mazowiecki, dziennikarka „Polityki” Joanna Solska i prezes firmy Pesa, Tomasz Zaboklicki. To osoby „absolutnie wyraziste i stanowiące swoisty sygnał dla opinii publicznej, co ważne” – podkreślał podczas uroczystej gali wręczenia nagród prezydent Bronisław Komorowski.
więcej
2013-01-21 | 06:05
Media i PR
Nagroda Kisiela - skrót z wręczenia nagród

Nagroda Kisiela - skrót z wręczenia nagród

Tegorocznymi laureatami Nagrody Kisiela zostali były premier Tadeusz Mazowiecki, dziennikarka „Polityki” Joanna Solska i prezes firmy Pesa, Tomasz Zaboklicki.
więcej
2013-01-18 | 06:55
Prawo
Jan Dworak (KRRiT): wpływy z abonamentu rosną, ale system powinien być zmieniony

Jan Dworak (KRRiT): wpływy z abonamentu rosną, ale system powinien być zmieniony

Trwają prace nad zmianą systemu abonamentowego. Jak przekonuje Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, obecny jest nieskuteczny, anachroniczny i nie zapewnia odpowiedniego poziomu finansowania mediom publicznym. Rozwiązaniem nie ma być jednak podwyżka opłat, ale ich upowszechnienie. W zeszłym roku po raz pierwszy od kilku lat wpływy z abonamentu wzrosły, głównie dzięki większej efektywności Poczty Polskiej i organów skarbowych.
więcej
2013-01-14 | 06:57
Media i PR
Po telewizji czas na cyfryzację radia. KRRiT już nad tym pracuje

Po telewizji czas na cyfryzację radia. KRRiT już nad tym pracuje

Cyfryzacja radia jest nieuchronna, przekonuje przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, choć – jego zdaniem – będzie to proces dłuższy i trudniejszy niż cyfryzacja telewizji. Rada pracuje nad tym, jak wdrożyć nową usługę na polskim rynku. Swoje pomysły na to ma również Polskie Radio. Wątpliwości mają jednak zarówno najwięksi rynkowi gracze, jak i nadawcy lokalni.
więcej
2013-01-10 | 06:20
Media i PR
Administracja planuje obniżyć wydatki na PR. Wzrosną za to one w handlu i bankowości

Administracja planuje obniżyć wydatki na PR. Wzrosną za to one w handlu i bankowości

Tylko 14 proc. firm planuje w tym roku zwiększyć nakłady na działania komunikacyjne, z czego ponad połowa podniesie budżet zaledwie o 10 proc. Taka tendencja dominuje w branży finansów i bankowości oraz w handlu. Cięcia deklaruje mniej więcej tyle samo (15 proc.) firm, głównie z administracji. Jednak zdecydowana większość chce utrzymać wydatki na public relations na poziomie z 2012 roku – wynika z badania przeprowadzonego przez PMR Research wspólnie z ComPress S.A.
więcej
2012-12-20 | 06:10
Media i PR
Niechciana reklama mobilna zyskuje na sile. Wraz ze wzrostem liczby smartfonów i tabletów

Niechciana reklama mobilna zyskuje na sile. Wraz ze wzrostem liczby smartfonów i tabletów

Rośnie liczba aplikacji zawierających agresywne formy reklamy na smartfony i tablety. Tylko w ostatnich 9 miesiącach podskoczyła o 210 proc. W kolejnych statystyki mogą pójść jeszcze bardziej w górę, bo firmy coraz więcej wydają na reklamę mobilną, a liczba smartfonów i tabletów stale rośnie.
więcej
2012-12-10 | 06:33
Handel
Blisko pół miliarda złotych za teksty dziennikarskie. Sieci handlowe coraz chętniej pokazywane w mediach

Blisko pół miliarda złotych za teksty dziennikarskie. Sieci handlowe coraz chętniej pokazywane w mediach

Hipermarkety Tesco, Biedronka i Auchan mają najlepszy PR – wynika z badań przeprowadzonych przez Press-Service Monitoring Mediów. A to przekłada się na konkretne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe: gdyby przyszło im wykupić powierzchnię reklamową odpowiadającą analizowanym tekstom to łączny koszt przekroczyłby wówczas 450 mln zł.
więcej