Biuro prasowe
BIZNES
2022-03-01
Czy deweloperzy zmieniają plany inwestycyjne
Sytuacja na rynku mieszkaniowym szybko się zmienia, czy deweloperzy weryfikują swoje strategie działania? Czy firmy rozważają zmianę działalności i planów sprzedażowych na ten rok? Sondę opracował serwis nieruchomości dompress.pl
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-02-28
JAK UKŁADAĆ KOSTKĘ BRUKOWĄ TYPU COLOR-MIX?
Układanie barwionej kostki brukowej (postarzane lub color-mix) wymaga doświadczenia w stosowaniu „zasady trzech palet”.
BIZNES
2022-02-28
Niezłe kokosy!
Kokos to od kilku sezonów prawdziwa gwiazda. Jego właściwości doceniają nie tylko specjaliści od żywienia, ale także kosmetolodzy. Gdzie i dlaczego warto szukać kokosa
w kosmetykach (i nie tylko)?
Getin Bank wprowadza ułatwienia dla obywateli Ukrainy
W odpowiedzi na tragiczne wydarzenia w Ukrainie, Getin Bank zniósł opłaty dla jej obywateli. Konta osobiste w PLN oraz konta walutowe – w tym w EUR i USD - będą dla obywateli Ukrainy od teraz prowadzone całkowicie bezpłatnie. Karty do konta zwolnione będą z opłaty miesięcznej.
BIZNES
2022-02-28
Uniwersytet w Bambergu - nowocześnie z hybrydowym modelem nauczania
Uniwersytet Ottona i Fryderyka w Bambergu wdrożył cyfrowy system, który pod wieloma względami zoptymalizował nauczanie hybrydowe. Jednym z jego elementów jest oparta na sztucznej inteligencji technologia Edge Analytics firmy Sony.
BIZNES
2022-02-28
Epidemia fake newsów o COVID-19 wśród nastolatków
Redakcja Fakenews.pl działająca przy Fundacji "Przeciwdziałamy Dezinformacji” przygotowała platformę wiedzy dla młodzieży i szkół, a także wszystkich, którzy potrzebują weryfikacji wiedzy, na której znajdziemy tylko sprawdzone informacje.
BIZNES
2022-02-28
Początek ery niezrównanych treści. Raport The Future Laboratory i Sony.
Studium firmy konsultingowej The Future Laboratory i Sony pokazuje, jak szybko zmieniające się oczekiwania konsumentów będą zmieniać media i telewizję w 2022 r.
BIZNES
2022-02-28
1 marca - Światowy Dzień Przyszłości
The Millennium Project wraz z partnerami zaprasza na 24-godzinną ogólnoświatową rozmowę futurystów i społeczeństwa o wyzwaniach i możliwości budowania lepszej przyszłości dla wszystkich.
Źródło informacji: Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością
czytaj więcej
BIZNES
2022-02-28
„Ja Cię SERniczę!” – inauguracja najsłodszej kampanii za nami
W ubiegłą środę odbyło się spotkanie inaugurujące ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Ja Cię SERniczę”, która jest organizowana przez Polską Izbę Mleka oraz sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. W projekcie główną rolę odgrywa właśnie twaróg w słodkiej postaci.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
czytaj więcej