Biuro prasowe
BIZNES
2025-05-28
Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok wcześniej, ustanawiając nowy rekord w historii platformy.
BIZNES
2025-05-22
Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do kulinarnej podróży na wyspy Pacyfiku. Hawajskie poké bowle, pełne świeżych składników i egzotycznych smaków, cieszą się coraz większą popularnością – a dane mówią same za siebie.
BIZNES
2025-04-29
Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań oraz całkowity zakaz reklamy to główne wnioski płynące z ostatniego badania zrealizowanego przez IBRiS.
BIZNES
2025-04-21
Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Najnowsze dane z raportu: ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż, Pluxee Polska.
BIZNES
2025-03-19
Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Szczęście ma wiele smaków, ale jeden z nich wyjątkowo popularny – kremowy, kawowy i delikatnie słodki. 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia, a dzień później – Międzynarodowy Dzień Tiramisu.
BIZNES
2024-12-20
Złodzieje nie mają Świąt
Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach i mieszkaniach. Jakie są najczęstsze metody działania włamywaczy?
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES
2024-12-17
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny, do czego przyznaje się 11 proc. z nich.
BIZNES
2024-12-11
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.
BIZNES
2024-12-10
Polacy nie kupują w ciemno – większość mówi „sprawdzam” nieznanemu sprzedawcy
Ponad 85 proc. Polaków weryfikowało nieznanego sobie dostawcę usług lub sklep przed podjęciem decyzji zakupowej, jeśli wymagała ona wpłaty zaliczki lub płatności z góry – wynika z badania „Jak kupują Polacy” zrealizowanego na zlecenie Kaczmarski Group.
CHEP wspiera efektywność łańcucha dostaw podczas świątecznego pędu
Boże Narodzenie to jeden z najbardziej intensywnych okresów dla sektora FMCG, a co za tym idzie – również dla logistyki.