Biuro prasowe

BIZNES 2019-02-13

Pomysły na walentynki w restauracjach

Wspólna kolacja w romantycznym miejscu to jeden z najczęstszych pomysłów na spędzenia dnia zakochanych. Polacy są w większości skłonni wydać na ten wieczór od kilkudziesięciu do nawet kilkaset złotych. Co na 14 lutego przygotowały popularne restauracje?
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-06

Nowe marki casual w Fashion Outlet Kraków

Do listy najemców Fashion Outlet Kraków dołączają nowe sklepy z ofertą casual dla kobiet i mężczyzn – Only, Cross Jeans, Lee Cooper, a także Samanta.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-05

Jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt i przetrwać?

Firma, której zależy na rozwoju, musi stale poszerzać swoją ofertę. Jednak wprowadzenie innowacji rynkowej to niemałe wyzwanie. Wg badań Nielsena aż 85% nowych produktów nie przeżywa pierwszego roku na półce.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-24

Outletów więcej, ale już nie takie same

W Polsce łączna powierzchnia centrów outletowych stanowi ponad 200 tys. mkw. i stale rośnie - w 2010 roku było to niecałe 100 tys. m kw. Konsumenci przekonują się do takiej formy zakupów, ale wzrost konkurencji na rynku outletów zwiększa znaczenie doświadczenia zarządzających.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-22

NOWOŚĆ! Bebilon Profutura 4

Nasza najbardziej zaawansowana formuła, aby wspierać prawidłowy rozwój dziecka po 2. roku życia
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-15

Ikano Bank: Promocja 10 rat 0% na wszystko w IKEA

W sklepach IKEA trwa promocja, na którą od dawna czekało wiele osób. Za zakupy o łącznej wartości minimum 300 zł można zapłacić w 10 równych ratach 0%. Promocja dotyczy całego asortymentu oraz usług i obowiązuje do 29 stycznia 2019 roku.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-14

Chcesz zmienić swoje nawyki? Poznaj proste sposoby, które Ci w tym pomogą!

Początek roku to dla wielu z nas moment, w którym zostawiamy za sobą minione 365 dni i zaczynamy „od zera”.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-11

Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

Wawel rusza z kampanią reklamową, promując moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-07

Złote Laury Konsumenta 2019 dla HELIO

Marka HELIO po raz kolejny zajęła najwyższe podium w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim, otrzymując dwa Złote Laury Konsumenta 2019 w kategoriach: Bakalie i Dodatki do ciast...
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-03

Konkurs konsumencki w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki.
czytaj więcej