Biuro prasowe

BIZNES 2022-04-29

Nowość: Tygryski deserowe o smaku jabłkowym

Asortyment Tygrysków deserowych został poszerzony o nowy smak – pyszny jabłkowy wariant, który, tak samo jak pozostałe, barwiony jest wyłącznie naturalnymi składnikami. Chrupki są bezglutenowe, nie zawierają sztucznych barwników, ani dodatku oleju palmowego.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-28

Komunia na kredyt – co czwarty rodzic wyprawi przyjęcie za pożyczone pieniądze

Wraz z niemal całkowitym zniesieniem obostrzeń Polacy mogą powrócić do hucznego świętowania. Sezon otworzą przyjęcia z okazji pierwszej komunii, na których rodzice nie zamierzają oszczędzać - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-28

Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana

Wiosenny must-have to wegańskie kremy do rąk Herbapol Polana, które mają właściwości odżywcze, nawilżające oraz łagodzące. Szybko się wchłaniają, nie pozostawiają na skórze tłustego filmu, a dzięki poręcznym opakowaniom, zmieszczą się w każdej torebce.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-27

ESL Gaming rozszerza współpracę z Nielsen

ESL Gaming oraz Nielsen ogłosiły przedłużenie współpracy biznesowej. Ma to na celu wzbogacenie standardów badawczych w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-25

Połowa gospodarstw domowych nie wie o zmianie w nadawaniu telewizji

Według danych Krajowego Instytutu Mediów 92% gospodarstw domowych posiada minimum jeden telewizor, ale tylko około połowa z nich jest świadoma zmiany, która aktualnie wchodzi w życie w całej Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-21

Serum olejowe Herbapol Polana wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021

Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021.
czytaj więcej
Konsument BIZNES 2022-04-08

6 trendów związanych z winem w 2022 roku

Wydatki Polaków na wino rosną z roku na rok, a wg wstępnych szacunków, w 2021 roku przekroczony został pułap 6 mld zł. Wraz z rosnącą popularnością wina można zauważyć także inne trendy, w tym jeden główny – wybierając butelki, nie kierujemy się już wyłącznie ceną.
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-31

Klienci Mazurskiej Manufaktury zasmakują w historycznych markach

Mazurska Manufaktura realizuje pierwszy rozlew kultowej Odry, która w ofercie historycznych marek spółki dołączy do piw: Jurand, Bractwo i Krak
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-30

Marka „Kasia” zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze!

Z raportu przeprowadzonego przez markę „Kasia” wynika, że Polacy z okazji Wielkanocy najchętniej pieką mazurka. Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się sernik, babka oraz makowiec.
czytaj więcej