Biuro prasowe

BIZNES 2021-10-15

3. edycja kampanii #KTOTYJESTEŚ „Język polski otwiera”

Dlaczego warto uczyć się i pielęgnować znajomość języka polskiego? Jakie możliwości przed młodymi ludźmi otwiera dwujęzyczność? To tematy przewodnie 3. edycji kampanii społecznej #KtoTyJesteś, organizowanej przez Fundację Pomoc Polakom na Wschodzie.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-15

ADAMED SmartUP łączy Polskę i Wietnam. W Hanoi wystartowała 3. edycja programu s

Wietnamska odsłona programu stypendialnego ADAMED SmartUP jest organizowana od 2019 roku. Uczestniczą w niej uczniowie ze Szkoły Średniej im. Przyjaźni Polsko-Wietnamskiej w Hanoi.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-14

Metropolia o potrzebach współczesnych studentów

Szkolnictwo wyższe to jeden z istotniejszych czynników metropolitalności i rozwoju regionu. W Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii studiuje prawie 89 tys. Studentów.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-14

Zagraj w grę i wygraj udział w innowacyjnym obozie naukowym ADAMED SmartUP

Wciągające zadania i łamigłówki czekają na uczestników gry rekrutacyjnej będącej pierwszym etapem nowej edycji programu ADAMED SmartUP.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-14

Zagraj w grę i wygraj udział w innowacyjnym obozie naukowym ADAMED SmartUP

Wciągające zadania i łamigłówki czekają na uczestników gry rekrutacyjnej będącej pierwszym etapem nowej edycji programu ADAMED SmartUP.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-07

Szpital Medicover nawiązuje współpracę z Uczelnią Łazarskiego

Wielospecjalistyczny Szpital Medicover zlokalizowany w warszawskim Wilanowie wraz z rozpoczęciem roku akademickiego 2021/22 nawiązuje współpracę z niepubliczną Uczelnią Łazarskiego.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-05

Spotkanie autorskie z Sylwią Świsłowską w Atrium Biała

Spotkanie autorskie z Sylwią Świsłowską w Atrium Biała
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-04

Studenci właśnie wrócili na uczelnie. Potencjał edukacyjny na tereni

W Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii studiuje prawie 89 tys. studentów. 58,4% w Katowicach, 20,8% w Gliwicach, a 9,3% w Dąbrowie Górniczej.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-01

Razem dla dzieci w Mozambiku. Kinderkraft łączy siły z UNICEF Polska

Kinderkraft, marka produktów dziecięcych należąca do firmy 4KRAFT Sp. z o.o. rozpoczyna partnerstwo z UNICEF Polska. Celem współpracy jest zwiększenie dostępu do edukacji dla dzieci w Mozambiku.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-21

Solve for Tomorrow. Samsung uwalnia potencjał młodego pokolenia

Solve for Tomorrow to globalny program firmy Samsung.
czytaj więcej