Biuro prasowe

BIZNES 2019-02-14

PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

Piwa Łomża Jasne i Łomża Miodowe zostały nagrodzone prestiżowym certyfikatem jakości produktu „Doceń polskie”. Piwa zdobyły nie tylko certyfikat, ale też tytuł TOP PRODUKT.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-13

Mówimy jak jest. Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY

14 stycznia FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-13

Technologia wizyjna pozwala lepiej kontrolować jakość opakowań

Dzięki technologii wizyjnej duńskiej firmy TriVision przemysł spożywczy odnosi wymierne korzyści - oszczędzając na kosztownym wycofywaniu produktów, znacznie poprawiając ich jakość, podwyższając efektywność i dostępność systemów wytwarzania.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-11

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-09

Wsparcie i promocja polskich produktów z owoców i warzyw

Przed producentami żywności stoi wiele wyzwań. Regulacje wprowadza UE i instytucje krajowe, dbające o zdrowie publiczne. Konsumenci poszukują artykułów o właściwościach prozdrowotnych. KUPS wprowadziło system jakości Certyfikowany Produkt (CP).
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-07

Ambasador marki Debic – Michał Doroszkiewicz

Poniżej przedstawiamy sylwetkę jednego z Ambasadorów marki Debic w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-06

Nowa, niezwykle ostra odsłona sosu Sriracha od Fanex

Fanex wprowadził na rynek nową odsłonę egzotycznego sosu Sriracha. Obecna wersja bez wątpienia jest najostrzejszym sosem w ofercie Fanex. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.
czytaj więcej
BIZNES 2019-02-05

Jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt i przetrwać?

W dzisiejszych czasach jeśli firma chce mieć ciągły i zrównoważony rozwój, musi stale poszerzać swoją ofertę. Jednakże wprowadzenie innowacji rynkowej to niemałe wyzwanie. Wg badań Nielsena aż 85% nowych produktów nie przeżywa pierwszego roku na półce.
czytaj więcej

Nabycie udziałów w Jurajska sp. z o.o. przez Hortex sp.z o.o.

W dniu 1 lutego 2019 roku Zarząd Hortex sp. z o.o. podpisał ze spółką BEWA sp. z o.o. warunkową umowę nabycia udziałów w spółce Jurajska sp. z o.o. Finalizacja transakcji przejęcia uwarunkowana jest uzyskaniem zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
czytaj więcej
BIZNES 2019-01-31

Więcej dań Pan Pomidor

Pan Pomidor, pierwsza polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, rozszerzył ofertę o kategorię dań jednogarnkowych. Trzy nowe warzywne posiłki – Danie Meksyk, Leczo oraz Danie Indyjskie trafiły do sklepowych lodówek z końcem stycznia.
czytaj więcej