Biuro prasowe

BIZNES 2024-07-02

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa.
BIZNES 2024-06-24

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Akademia Qulinarna Sokołów to projekt mający na celu nie tylko edukację na temat zdrowej, zbilansowanej diety, ale też promowanie sztuki kulinarnej na najwyższym poziomie.
BIZNES 2024-06-24

Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin

W Lublinie powstała wyjątkowa Roślinna Instalacja Sferyczna, która jest kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. Wypełniona ziołami konstrukcja jest dostępna dla każdego, kto chce poczuć bliskość z naturą, nawet w centrum miasta.
BIZNES 2024-06-24

140 lat Cukrowni Nordzucker w Opalenicy

Jubileusz 140-lecia cukrowni w Opalenicy, należącej do koncernu Nordzucker Polska SA.
BIZNES 2024-06-24

Rynek miodu w UE rośnie

Unia Europejska jest drugim co do wielkości producentem miodu na świecie, ustępując jedynie Chinom. W 2023 roku kraje UE importowały 163,7 tys. ton naturalnego miodu spoza Unii, o wartości 359,3 mln EUR
Źródło informacji: Infomedia Group Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2024-06-19

Grupa spółek DANONE wprowadza jogurty pitne i suplement diety pod marką Danacol

Grupa spółek DANONE rozszerza ofertę, wprowadzając nowości, czyli jogurt pitny Danacol i suplement diety Danacol Plus, które dzięki zawartości steroli roślinnych obniżają poziom cholesterolu we krwi.
BIZNES 2024-06-18

Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup

Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup.
BIZNES 2024-06-18

75 lat Herbapolu-Lublin – spotkanie dla mediów i influencerów

„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej obecności na rynku. Kolejnym punktem w bogatym programie świętowania urodzin było spotkanie dla dziennikarzy i influencerów.
BIZNES 2024-06-18

Kampania wizerunkowa na 75-lecie Herbapolu-Lublin

Wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu.