Biuro prasowe

BIZNES 2020-01-28

3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci

Colian rozszerza linię Grześki Tyci o trzy nowe smaki, oparte na kultowych markach Jeżyki i Toffino. Do obecnych na rynku Grześków Tyci, nagrodzonych tytułem Złota Innowacja FMCG 2019, dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci.
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-21

Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików

Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu.
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-17

Rebranding Crunlight

Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo.
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-17

Kampania napojów roślinnych Sante Organic

Firma Sante rozpoczyna kampanię promującą napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych działaniach akcentowane będą wyróżniki Sante Organic: krótka lista składników, certyfikat BIO, doskonały smak. Akcja promocyjna obejmie stacje TV, prasę, digital, eventy oraz działania PR.
czytaj więcej
BIZNES 2019-12-30

GÓRALSKA TRADYCJA NAJLEPSZA W ZAKOPANEM WEDŁUG GAULT & MILLAU

Po raz pierwszy w historii restauracja z Zakopanego otrzymała dwie czapki kucharskie w „Żółtym Przewodniku Gault & Millau”.
czytaj więcej
BIZNES 2019-12-20

Mocna pozycja, rozwój i innowacje

W mijającym roku, pełnym wyzwań dla całej branży mięsnej, Sokołów po raz kolejny osiągnął satysfakcjonujące wyniki sprzedaży oraz umocnił swoją pozycję na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych.
czytaj więcej
BIZNES 2019-12-20

Starbucks nie marnuje jedzenia – nie tylko od święta

W tym roku z myślą o niesprzedanych produktach, kawiarnie Starbucks w Warszawie i Krakowie nawiązały współpracę z aplikacją Too Good To Go, która ratuje jedzenie przed wyrzuceniem. Także w Święta.
czytaj więcej
BIZNES 2019-12-18

Ruszyła nowa kampania promująca konsumpcję europejskich owoców w Europie

Kampania promuje najsłynniejsze greckie i cypryjskie owoce takie jak: kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze i mandory pod hasłem ”Jedz więcej europejskich owoców”.
czytaj więcej
BIZNES 2019-12-12

Będzie więcej Ataku Chmielu

Wiosną 2020 roku Browar PINTA zamierza uruchomić nowe zbiorniki, żeby zwiększyć produkcję Ataku Chmielu - piwa, które rozpoczęło piwną rewolucję w Polsce.
czytaj więcej