Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-15

Nowa jogurtowa odsłona sosu czosnkowego od Fanex

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę Sosu Czosnkowego z Jogurtem.
czytaj więcej

Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych

Na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego 19-22 października 2020 r. europosłowie zdecydują o przyszłości żywności pochodzenia roślinnego.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-14

Co i jak kupują Polacy w czasie pandemii? Tesco analizuje trendy

Zaplanowane zakupy, zdrowsze wybory, produkty spożywcze w wygodnych wielopakach. Pandemia, z którą mamy do czynienia już od kilku miesięcy, spowodowała zmianę nawyków zakupowych wśród Polaków – tak wynika z badań* przeprowadzonych na zlecenie Tesco Polska.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-14

MLEKOVITA Najlepszą Polską Marką 2020

MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, jako jedyna z tej branży znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020”.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-14

Browar Brodacz podsumowuje sezon i komentuje sytuację na rynku piw kraftowych

Sezon letni minął browarom rzemieślniczym pod znakiem zmniejszonych obrotów, ograniczeń w sprzedaży oraz przepisów uniemożliwiających sprzedaż piwa on-line. Wielu z nich udało się jednak wdrożyć rozwiązania, które pozwoliły przetrwać kryzysową sytuację.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-13

Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA - „Więcej chilli taniej”.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-13

Wina wegańskie

Choć wino jest wytwarzane jedynie z winogron i drożdży to jednak nie zawsze jest ono produktem, który możemy określić jako w 100% pochodzenia roślinnego. Co sprawia, że jedno wino możemy nazwać wegańskim a inne nie?
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-12

Starbucks nawiązuje współpracę z Glovo, wprowadza dostawę kawy do domu

Po ponad trzymiesięcznym programie pilotażowym w 5 miastach, Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Nowa metoda dzielenia się kawą dostępna jest w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-12

Nestlé Waters rozwija współpracę ze społecznością lokalną Nałęczowa i okolic

Wspólna inwestycja władz Nałęczowa i firmy Nestlé Waters w budowę systemu kanalizacji pozwoli poprawić warunki życia społeczności lokalnej, a także podnieść bezpieczeństwo ekologiczne w regionie.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-12

Delma Maślany smak w kostce – nowy format, doskonały smak

Udoskonalona wersja oraz zawartość 80% tłuszczu pozwala na uniwersalne zastosowanie w domowej kuchni. Nowością jest innowacyjny format opakowania – kostka 250 g, która bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku Delmy.
czytaj więcej