Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-21

Mlekovita uruchamia własny sklep internetowy z produktami wysokobiałkowymi

Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-18

Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

MLEKOVITA, świadoma swojego oddziaływania na środowisko, podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?

Dobrym pomysłem na przekąskę w szkole mogą być kabanosy Nasze Polskie marki Duda. W 100% z polskiego mięsa.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-16

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-16

Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Od września na opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo Harmony. To wiodąca inicjatywa firmy Mondelēz International, której głównym celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-15

Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w Tesco

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-10

Browar Brodacz i Wolf&Oak stworzyli piwny destylat

Beerbrand – taką nazwę nosi trunek stworzony przez destylarnię Wolf&Oak na bazie piwa IPA, uwarzonego przez Browar Brodacz.
czytaj więcej

Firmy z branży spożywczej muszą zainwestować 14,7 mld zł w cyfryzację

Według szacunków Siemens Financial Services, przedsiębiorstwa z branży food & beverage w ciągu najbliższych 5 lat powinny przeznaczyć – w ujęciu globalnym – 567 mld dol. na cyfrową modernizację. Natomiast w Polsce koszty potrzebnych inwestycji sięgają blisko 14,7 mld zł.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-04

Rynek czekoladowy w nowej rzeczywistości

Najpopularniejszym segmentem w kategorii czekoladowej są tabliczki, które generowały wzrosty nawet w okresie pandemii. Pierwsze miejsce wciąż należy do wersji mlecznych. Na nowy sezon Wedel stworzył linię czekolad Mocno Mlecznych.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-04

Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Legendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.
czytaj więcej