Biuro prasowe

BIZNES 2021-05-13

INTERMARCHÉ DRIVE W PONAD 50 SKLEPACH SIECI. MUSZKIETEROWIE ROZWIJAJĄ E-COMMERCE

Sieć Intermarché sukcesywnie rozwija usługę zakupów click&collect. Grupa Muszkieterów uruchomiła rozwiązanie Drive w pięciu kolejnych placówkach. Łącznie udogodnienie Intermarché Drive jest dostępne w 53 supermarketach sieci.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-13

Nowy koncept handlowy Tatuum w Atrium Molo

Nowy koncept handlowy Tatuum w Atrium Molo
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-13

Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!

Wielu osobom brakuje czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o nich sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć jej wizerunek i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-13

Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach

Mając na uwadze dobro klientów oraz franczyzobiorców, Żabka cały czas podnosi standardy, czego potwierdzeniem są pozytywne wyniki kolejnych audytów wg wymagań norm ISO w tym zakresie, przeprowadzone przez wiodącą, międzynarodową Jednostkę Certyfikującą TÜV NORD Polska.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-13

Grupa Eurocash zwiększa rentowność w hurcie dzięki cyfryzacji

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 5,81 mld zł. Spadek o niespełna 2% r/r związany jest przede wszystkim z wysoką bazą porównawczą wynikającą z zakupów robionych na zapas w marcu 2020 r.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-12

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-12

Dobry projekt sklepu to nawet 40% wzrost sprzedaży!

Emocji, które towarzyszą konsumentom w sklepach stacjonarnych, nie da się powtórzyć w cyfrowych kanałach sprzedaży. Dlatego tak ważny jest projekt sklepu, który ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-12

KOLEJNE DZIAŁANIA W RAMACH KAMPANII “TAK TO ROBIĘ”

Gwiazda pop artu i Instagrama - Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-11

JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa

JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-11

Miraculum podsumowuje przychody w kwietniu

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w kwietniu 2021 roku odnotowuje znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży kosmetyków – wpływy z tytułu podstawowej działalności spółki wyniosły 1 568 tys. zł i były wyższe r/r o 52 proc.
czytaj więcej