Biuro prasowe

BIZNES 2024-06-12

„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce.
BIZNES 2024-06-11

MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie

Sieć z elektronika użytkową MediaMarkt intensywnie odnawia swoje sklepy, w celu zapewnienia lepszych doświadczeń zakupowych klientów. W ostatni weekend miało miejsce reotwarcie aż 10 marketów.
BIZNES 2024-06-10

Nowa kolekcja “SHEIN X Rescued Collection” wykonana z materiałów z odzysku

SHEIN stawia na sustainability, nowa kolekcja "SHEIN X Rescued" powstała z materiałów z odzysku.
BIZNES 2024-06-07

Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach

Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
BIZNES 2024-06-06

Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton

Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES 2024-06-05

Pharmena rozszerza portfolio suplementów diety

Pharmena opracowała recepturę innowacyjnego suplementu diety wspierającego m.in. układu nerwowego i wprowadziła go na polski rynek pod marką ENDOTELIO BRAIN. Do końca 2024 roku Pharmena planuje wprowadzić do obrotu łącznie 6 nowych suplementów diety.
BIZNES 2024-06-05

Światowy Dzień Oceanów – jak Lidl Polska działa na rzecz ochrony ich zasobów?

8 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Oceanów. Lidl Polska, który codzienną działalność opiera na strategii CSR, ma w swojej ofercie aż 60 proc. ryb marki własnej ze zrównoważonych połowów.
BIZNES 2024-06-05

Rozwój i przyszłość automatów paczkowych

Automaty paczkowe są konceptem, który w Polsce cieszy się wyjątkowo dużą popularnością – korzysta z nich aż 99% uczestników ankiety przeprowadzonej przez Colliers pod koniec 2023 roku.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2024-06-04

Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?

Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?
BIZNES 2024-06-04

Znakowanie źródłowe czyli jak łatwiej wejść do sieci handlowych z produktem

Dużym wyzwaniem z perspektywy producenta jest samo podjęcie współpracy z marketami . Co zatem należy zrobić, aby nasze produkty miały wyższą wartość w oczach sprzedawców detalicznych i były chętniej wybierane od produktów konkurencji?