Biuro prasowe

BIZNES 2024-06-07

Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach

Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
BIZNES 2024-06-06

Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton

Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES 2024-06-05

Pharmena rozszerza portfolio suplementów diety

Pharmena opracowała recepturę innowacyjnego suplementu diety wspierającego m.in. układu nerwowego i wprowadziła go na polski rynek pod marką ENDOTELIO BRAIN. Do końca 2024 roku Pharmena planuje wprowadzić do obrotu łącznie 6 nowych suplementów diety.
BIZNES 2024-06-05

Światowy Dzień Oceanów – jak Lidl Polska działa na rzecz ochrony ich zasobów?

8 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Oceanów. Lidl Polska, który codzienną działalność opiera na strategii CSR, ma w swojej ofercie aż 60 proc. ryb marki własnej ze zrównoważonych połowów.
BIZNES 2024-06-05

Rozwój i przyszłość automatów paczkowych

Automaty paczkowe są konceptem, który w Polsce cieszy się wyjątkowo dużą popularnością – korzysta z nich aż 99% uczestników ankiety przeprowadzonej przez Colliers pod koniec 2023 roku.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2024-06-04

Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?

Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?
BIZNES 2024-06-04

Znakowanie źródłowe czyli jak łatwiej wejść do sieci handlowych z produktem

Dużym wyzwaniem z perspektywy producenta jest samo podjęcie współpracy z marketami . Co zatem należy zrobić, aby nasze produkty miały wyższą wartość w oczach sprzedawców detalicznych i były chętniej wybierane od produktów konkurencji?
BIZNES 2024-06-03

Cyfryzacja łańcucha dostaw jako klucz do przyszłej odporności biznesu

Cyfryzacja łańcucha dostaw staje się niezbędnym elementem strategii firm. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii, takich jak IoT, AI, analityka danych czy kody 2D, przedsiębiorstwa mogą lepiej reagować na zmieniające się warunki. Wnioski z raportu Trend Research GS1
Źródło informacji: Biuro prasowe GS1 Polska
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-29

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność.
BIZNES 2024-05-29

Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy

Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy w handlu i branży TSL?