Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-30

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej

Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-09-22

Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI.

Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI. Zobacz, kto ma szansę na wygraną w konkursie na najlepsza pracę dyplomową z marketingu internetowego.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-21

Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

Czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym

LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz pacjentów.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-16

Mobile gaming w służbie brand safety

Z badania firmy CHEQ, zajmującej się bezpieczeństwem cybernetycznym oraz Digiday, przeprowadzonego na ponad 300 podmiotach wynika, że aż 96 proc. marek korzysta z narzędzi do monitorowania bezpieczeństwa od roku lub dłużej.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-15

CLOTIT NOWYM KLIENTEM AGENCJI FACE IT!

Od 1 września 2020 r. agencja Face It! współpracuje z polskim dystrybutorem sprzętu medycznego Bridge Medical. Agencja odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego i przygotowanie launchu należącego do Bridge Medical produktu ClotIt na polskim rynku.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-08

LoveBrands Relations dla Diamond Module

LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-03

Zmiany w LoveBrands Relations

Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-03

Finał 14. edycji kampanii „Pływam bez promili”

W Polsce co roku w wypadkach nad wodą ginie kilkaset osób. Dlatego powstała kampania “Pływam bez promili”, która od 14 lat edukuje Polaków na temat bezpieczeństwa nad wodą.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-03

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Urząd Transportu Kolejowego przygotował serię konkursów w grze edukacyjnej na smartfony „Kolejowe ABC”.
czytaj więcej