Biuro prasowe

BIZNES 2019-06-13

Marka FreeYu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem

FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata – koszykarza, jednego z najbardziej znanych sportowców i pierwszego Polaka, który dotarł do finałów NBA.
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-11

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-10

Programy lojalnościowe w erze cyfrowej

Programy lojalnościowe w erze cyfrowej
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-07

Galeria Krakowska z wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych

Galeria Krakowska rozwija usługi przyjazne ekologii. Do stacji ładowania pojazdów elektrycznych i stacji rowerów miejskich dołączyła wypożyczalnia hulajnóg elektrycznych.
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-07

Marka Zwieger w nowej kampanii stawia na jakość i wzornictwo

Od początku czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki Zwieger w telewizji TVN. Kreacje prezentują flagowe produkty marki: patelnię z linii White Stone, nóż z serii Forte oraz najnowszy zestaw garnków Obsidian.
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-06

Biznes odpowiedzialny społecznie – raport Mondelēz International

Pozyskiwanie podstawowych surowców jak kakao lub pszenica z troską o środowisko naturalne; ograniczanie CO2 oraz zużycia wody, zmniejszenie liczby odpadów oraz wspieranie konsumentów w racjonalnym odżywianiu
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-05

Wavelo nakręca Wampiriadę

Wavelo od początku istnienia wspiera różnorodne inicjatywy społeczne, nie inaczej było i tym razem. W dniach 27-29 maja na Uniwersytecie Jagiellońskim odbyła się wiosenna edycja Wampiriady, czyli akcji krwiodawstwa organizowanej przez Niezależne Zrzeszenie Studentów.
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-05

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.
czytaj więcej
BIZNES 2019-06-04

Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy digital. W połowie maja br. wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek.
czytaj więcej