Biuro prasowe

BIZNES 2019-04-18

[m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów

23.05 w Warszawie rozpocznie się 2. edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii. Rekrutacja potrwa do 10.05.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-18

[m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów

23.05 w Warszawie rozpocznie się 2. edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii. Rekrutacja potrwa do 10.05.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-16

KLIF. OTWARTY NA...

Marka prezentuje nową strategię komunikacji.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-16

Nowy model lokowania produktu wkracza na rynek

we killed tv to nowoczesna grupa mediowa, która używając przede wszystkim mediów społecznościowych i portali tematycznych, tworząc głównie treści video, każdego dnia dociera do ok. 6,5 miliona użytkowników.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-16

VoD przyszłością cyfrowej reklamy

Obecnie 70% osób w wieku 18-34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To znak, że tradycyjna TV za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-15

Vidaron z nową platformą komunikacji od Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly opracowała kompleksowe działania dla marki Vidaron. Kampania reklamowa pod hasłem „Dbanie to męska rzecz!” rozpoczęła się w kwietniu i obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-12

“When steel meets art” - unikalna kampania Dekpol

Dekpol opracował unikalną kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-11

Jak najbliższe miesiące zmienią programmatic?

W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt?
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-11

Infinity Media z kampanią europejskich jabłek

W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.
czytaj więcej
BIZNES 2019-04-10

Grzegorz Kowalczuk Business Development Directorem w AżTuNagle

Od marca br. do zespołu AżTuNagle, butiku kreatywnego specjalizującego się w tworzeniu zintegrowanych kampanii 360, dołączył Grzegorz Kowalczuk. Objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
czytaj więcej