Biuro prasowe
BIZNES
2025-04-10
VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
To inicjatywa, w ramach której najbardziej opiniotwórcze redakcje w Polsce wraz z Uniwersytetem Warszawskim i T-Mobile łączą siły, aby zachęcać media i studentów dziennikarstwa do budowania pozytywnych postaw społecznych poprzez tworzenie materiałów, pokazujących, jak możemy burzyć bariery w polskim społeczeństwie.
BIZNES
2025-04-10
Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością.
BIZNES
2025-03-27
Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Efektywna komunikacja mobilna to nie tylko narzędzie marketingowe, ale także sposób na poprawę obsługi klienta, zwiększenie lojalności oraz usprawnienie procesów wewnętrznych. W jaki sposób można skutecznie wdrożyć strategie mobilne w swojej firmie?
BIZNES
2025-03-06
Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści
Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem?
BIZNES
2025-03-04
SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów z całego świata.
Media i PR BIZNES
2025-02-25
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline.
BIZNES
2025-02-04
Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki.
BIZNES
2025-01-16
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
W dniu 27 stycznia 2025 r. spółka Issuer Direct Corp przekształci się w ACCESS Newswire Inc. i rozpocznie funkcjonowanie pod nowym symbolem giełdowym NYSE „ACCS”.
BIZNES
2025-01-02
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Doradztwo marketingowe to rozwiązanie, które pozwala firmom przejść przez ten proces z pomocą doświadczonych ekspertów, minimalizując ryzyko błędów i maksymalizując efekty działań.
BIZNES
2024-12-27
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów.