Biuro prasowe

BIZNES 2024-10-24

Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów

Nowy ranking Marketing Master by SAR nagrodzi marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności w komunikacji marek i biznesie. Ogłoszenie zwycięzców już 27 listopada.
BIZNES 2024-10-24

30 lat Dziennika Gazety Prawnej

Od ukazującej się raz w tygodniu „Gazety Prawnej”, przez fuzję z „Dziennikiem Polska-Europa-Świat”, aż po rolę lidera mediów prawno-gospodarczych w Polsce, po którego sięga codziennie ponad 200 tys. osób.
BIZNES 2024-10-23

Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki

Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”.
BIZNES 2024-10-22

Mazowieckie Forum Społecznej Odpowiedzialności: Razem inspirujemy do działania

25 października br. w Żyrardowie odbędzie się Mazowieckie Forum Społecznej Odpowiedzialności – spotkanie poświęcone prezentacji dobrych praktyk oraz budowaniu efektywnej współpracy między organizacjami pozarządowymi, biznesem, samorządami i instytucjami naukowymi.
BIZNES 2024-10-16

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO.
BIZNES 2024-10-14

Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach

Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki akcji charytatywnej. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu, firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla schroniska w Korabiewicach.
Źródło informacji: PR Hub
czytaj więcej
BIZNES 2024-10-11

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła działania komunikacyjne.
BIZNES 2024-10-11

Jesień ze Śliwką Nałęczowską

Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian.
BIZNES 2024-10-11

McCANN Poland kolejny rok z rzędu triumfuje na Golden Drum

Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" zdominowała scenę konkursu Golden Drum, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland zdobył tytuł Creative Director of the Year.
BIZNES 2024-10-10

Zoltan Varga uhonorowany prestiżową Europejską Nagrodą Biznesową GLOBSEC

Zoltan Varga, węgierski inwestor i właściciel portfela medialnego - udziałowiec Gremi Group, w tym Rzeczpospolitej i Parkietu - został jednogłośnie wybrany na laureata prestiżowej nagrody GLOBSEC European Business Award.
Źródło informacji: FleishmanHillard
czytaj więcej