Biuro prasowe
BIZNES
2024-09-03
"A może nad morze… z Radiem ZET”. VEGETA podsumowuje wakacyjną akcję
Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas!
BIZNES
2024-08-28
Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska
Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednym z jej głównych celów jest promowanie najlepszych standardów współpracy z twórcami internetowymi oraz klientami w branży influencer marketingu.
Źródło informacji: Rokmates
czytaj więcej
BIZNES
2024-08-28
Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele
Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na stanowisko Chief Operating Officer (COO).
BIZNES
2024-08-26
„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski
„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski
BIZNES
2024-08-21
Tysiące dzieci w Polsce codziennie martwią się o swój los
Apel SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce
BIZNES
2024-08-20
Gotowy biznes dla dziennikarzy. Tylko dla jednej osoby w mieście
Jeśli jesteś dziennikarzem i pracujesz w redakcji portalu- możesz to zmienić, przejść na swoje i zarabiać tylko dla siebie.
BIZNES
2024-08-19
Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
czytaj więcej
BIZNES
2024-08-06
Nowy etap w ochronie dzieci
Ministerstwo Sprawiedliwości opublikowało wytyczne do standardów ochrony dzieci, które są wynikiem długo oczekiwanej nowelizacji Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, zwanej również ustawą Kamilka.
Media i PR BIZNES
2024-08-02
Cztery na pięć osób 50+ ogląda regularnie treści wideo online
Silversi stopniowo przenoszą się sprzed telewizora do internetu. Według badań IQS, już 97% osób 50+, które korzystają z internetu, ogląda treści wideo online, a ich ulubioną platformą z takimi materiałami jest YouTube.
BIZNES
2024-08-02
Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
2 sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielkowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki.