Biuro prasowe
BIZNES
2024-05-28
Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène
Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na poczucie pewności siebie.
BIZNES
2024-05-23
"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2024-05-23
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu.
BIZNES
2024-05-14
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna.
Źródło informacji: Rokmates
czytaj więcej
BIZNES
2024-05-13
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.
BIZNES
2024-05-09
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
MediaMarkt Polska wita Macieja Dolegę na stanowisku szefa PR i rzecznika prasowego.
BIZNES
2024-05-09
Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC
Tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake Deluxe. W słynnej sieci restauracji można już skosztować shake’ów w limitowanych wersjach: Shake Bubble Gum i Shake Popcorn, dostępnych aż w 3 rozmiarach.
BIZNES
2024-05-07
SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”
Celem akcji jest przypomnienie nam wszystkim, że to czas poświęcony drugiemu człowiekowi jest kluczem do trwałych i bezpiecznych relacji.
BIZNES
2024-04-30
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
Szeroko pojęte eventy czy festiwale to nie tylko wydarzenia kulturalne, ale także doskonała okazja dla marek do aktywacji i zbudowania więzi z klientami. Wśród kluczowych elementów odgrywających istotną rolę w tym procesie są strefy brandowe.
BIZNES
2024-04-29
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Fundacja Dobrych Inicjatyw prowadzi kampanię 1,5% PIT pod hasłem „Dzieci to nasza przyszłość. Te z domów dziecka TEŻ”, w ramach której demitologizuje instytucjonalną pieczę zastępczą.