Biuro prasowe

BIZNES 2024-04-18

THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

ODKRYJ NAJNOWSZĄ KAMPANIĘ MARKI
BIZNES 2024-04-17

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-17

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter.
BIZNES 2024-04-16

NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu "Broadcast Control"

Należąca do Sony flagowa platforma do orkiestracji materiałów multimedialnych przeszła staranny proces selekcji.
BIZNES 2024-04-16

Działania Lena Lighting wyróżnione w Raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce

Aż cztery działania Lena Lighting wyróżnione w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2023”
BIZNES 2024-04-15

McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard

McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com.
BIZNES 2024-04-04

Podstęp podcast czyli podcast w ciemno!

Postęp Grupa połączyła siły z aktorką Ewa Serwą i odpalili nietypowy podcast. Wśród pierwszych gości pojawiają się Maciej Dąbrowski „Programzdupy”, Masny i Prykson Fiks.
BIZNES 2024-03-29

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Źródło informacji: Synertime
czytaj więcej
BIZNES 2024-03-26

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie w zestawieniu Fast Company
BIZNES 2024-03-26

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych.