Biuro prasowe
BIZNES
2024-03-29
Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Źródło informacji: Synertime
czytaj więcej
BIZNES
2024-03-26
McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie w zestawieniu Fast Company
BIZNES
2024-03-26
Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych.
BIZNES
2024-03-20
„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną na świecie w rankingu WARC Creative 100
Media i PR BIZNES
2024-03-20
Fundacja British Council publikuje raport „ Empowering education
Uczniowie i uczennice z Ukrainy w polskim systemie edukacji -
Fundacja British Council publikuje raport „ Empowering education. Understanding teachers’ needs in multicultural classrooms”, w którym znajdziemy rekomendacje dotyczące integracji i wsparcia uczniów.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2024-03-13
VELUX Polska Diamentem Forbes 2024
VELUX Polska została wyróżniona "Diamentem Forbes" w kategorii grupy przedsiębiorców z województwa mazowieckiego z przychodami powyżej 250 mln
Źródło informacji: VELUX Polska
czytaj więcej
BIZNES
2024-03-13
Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC
KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.
BIZNES
2024-03-08
Nieśmiertelne gesty – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii
Po wielkim sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nieśmiertelne słowa”, Puckie Hospicjum zainaugurowało jej drugą odsłonę.
BIZNES
2024-03-06
Wysyłki kreatywne na słodko – jak zrobić to dobrze?
Podpowiadamy, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.