Biuro prasowe

BIZNES 2023-09-07

Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję

Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję, z której część dochodu przeznaczona będzie na wsparcie Ukrainy.
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2023-09-07

Rusza jesienna kampania czekolad Ritter Sport

Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków.
BIZNES 2023-09-07

Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak

W najnowszej kampanii marka Lay’s zaprezentowano konsumentom jak ogromne znaczenie ma wysokiej jakości surowiec dla powstania niepowtarzalnego smaku chipsów. Działania reklamowe potrwają do 31 października b.r.
Źródło informacji: Questia
czytaj więcej
BIZNES 2023-09-06

McCANN Poland z Grand Prix na Festiwalu The Gerety Awards 2023

McCANN Poland został nagrodzony Grand Prix w kategorii Work For Good Cut – Strategy za kampanię realizowaną dla Mastercard „Gdzie Zamieszkać” /"Where to Settle" w prestiżowym konkursie The Gerety Awards.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES 2023-09-05

Leifheit ponownie postawił na Influencer Marketing ze Streetcom

„Suszarka Black Diamond. PASUJE MI!” pod takim hasłem odbywa się najnowsza kampania influencer marketingowa dla marki LEIFHEIT prowadzona przez agencję Streetcom.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
czytaj więcej
BIZNES 2023-09-04

Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych.
BIZNES 2023-08-28

Goodyear świętuje 125. urodziny serialem dokumentalnym

Z okazji 125. urodzin Goodyear zaprezentował 7-odcinkowy serial dokumentalny „Goodyear: 125 Years in Motion”, który opisuje historię i osiągnięcia producenta poprzez unikalne archiwalne zdjęcia i wspomnienia ludzi.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-28

Dealz startuje z pierwszą ogólnopolską, wielokanałową kampanią reklamową

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2023-08-25

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych w pierwszym kwartale 2023 roku.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-25

Platige Image prezentuje showreel 3D

Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na billboardach 3D na ulicach różnych miast.