Biuro prasowe
Media i PR BIZNES
2024-02-23
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny
Poradnik o dezinformacji klimatycznej to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji AGORY pt. „Jak pisać o klimacie”. Publikacja, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
BIZNES
2024-02-22
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics, kultowa marka, słynąca z produkcji wysokiej klasy sprzętu audio, ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką.
BIZNES
2024-02-22
#MamyNaToRadę! Rusza platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
Masz pytanie do pedagoga, psychologa dziecięcego albo logopedy? Zajrzyj do Wirtualnej Poradni Pedagogicznej. Specjalistki, pracujące w przedszkolach i szkołach fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Wyręczając doktora Google.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
czytaj więcej
BIZNES
2024-02-21
DYNAMICS OF SUCCESS: MELON BLANC STUDIO SETS NEW STANDARDS IN PUBLIC RELATION
In the ever-evolving landscape of public relations, where every story counts and every brand strives to make its mark, emerges a beacon of innovation and excellence - Melon Blanc Studio.
BIZNES
2024-02-21
Kampania społeczna „Teraz Mnie Widzisz?” Fundacji Avalon nagrodzona!
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2024-02-20
SCB i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”
Projekt organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Con-sumer Bank.
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES
2024-02-12
Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland
McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.
BIZNES
2024-02-06
Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” z akcją #FASOFF z zasięgami 7,5 mln o
Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była emitowana w mediach. Dotarła aż do 7,5 milionów osób.
BIZNES
2024-02-05
Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!
To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy.
BIZNES
2024-02-01
Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor
Zimą „Głodny nie jesteś sobą” – Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor