Biuro prasowe
BIZNES
2023-12-22
#Efekt1butelki, czyli o tym jak zainspirować konsumenta
W ostatnim kwartale 2023 roku Kompania Piwowarska z partnerami – firmą Rekopol i siecią sklepów Stokrotka, prowadziły drugą edycję akcji edukacyjnej #Efekt1butelki. Dotyczyła ona zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku.
BIZNES
2023-12-14
BADANIE: Oto największe kryzysy wizerunkowe 2023!
Znamy największe kryzysy wizerunkowe 2023!
Na czele rankingów: MSZ z aferą wizową, Orlen i „Pandoragate”
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES
2023-12-14
Kawałek historii w upominkach Nobilia, czyli kolekcja z Browarem Warszawskim
Upominki pachnące historią starej Warszawy? Marka Nobilia zamknęła ten niepowtarzalny smak w kolekcji Browar Warszawski, która powstała w ramach autorskiej linii upominków Skład Praski.
BIZNES
2023-12-11
Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon
Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii.
BIZNES
2023-12-11
Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei
Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.
BIZNES
2023-12-08
BADANIE: Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?
Zmory internetu, gospodarczo-polityczne i „czarne łabędzie” w tegorocznej edycji badania Kryzysometr
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-30
Lineage wzmacnia swoją obecność w Europie otwierając nową regionalną siedzibę w
Po przejęciu firmy Pago, Lineage umacnia swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej otwierając nowe biuro w Warszawie.
BIZNES
2023-11-28
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
BIZNES
2023-11-28
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię walczącą ze stereotypami
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci.
Stereotypy związane z płcią wciąż są powszechne w Polsce oraz innych krajach Unii Europejskiej.
BIZNES
2023-11-20
Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland
Agnieszka Kosik obejmuje w Brainlabs stanowisko CEO Poland w ramach kontynuacji globalnej ekspansji na nowe rynki.