Biuro prasowe
Media i PR BIZNES
2023-11-16
FCB Health Spark z nominacją do Global Best of the Best Effie Awards
Kampania FCB Health Spark dla marki Dulco otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Global Best of The Best Effie Awards i będzie rywalizować o statuetkę wraz ze zwycięzcami Gold i Grand Effie na arenie międzynarodowej.
BIZNES
2023-11-16
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki.
BIZNES
2023-11-15
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach.
BIZNES
2023-11-15
Ingka Centres uruchomiła Meeting Place Academy
Ingka Centres uruchomiła w centrach handlowych program – Meeting Place Academy, mający na celu wzmocnienie pozycji osób z doświadczeniem uchodźczym i migracyjnym. Program skupia się na rozwoju umiejętności potrzebnych do odniesienia sukcesu na polskim rynku pracy.
Źródło informacji: Questia
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-15
Agencja Afekt z koncepcją kreatywną dla marki Veolia
Ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia. Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.
BIZNES
2023-11-15
Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®
Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę.
Media i PR BIZNES
2023-11-14
Nowe badanie Pepsi wykazało, że wielkość marki wpływa na wyniki
Amplified Intelligence wraz z PepsiCo udostępniły wyniki wspólnych badań wpływu wielkości marki na zyski z reklam.
Źródło informacji: Questia
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-13
Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie
Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2023-11-13
Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
Zrealizowana przez Platige Image dla Tourism Australia animacja została doceniona przez jury 13. edycji konkursu The Lovie Awards.
BIZNES
2023-11-08
Kampania marki Motorola nagrodzona w konkursie Effie Awards 2023
Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność.