Biuro prasowe

BIZNES 2023-04-28

Specjalny font jako element kampanii? Nowatorski pomysł Puckiego Hospicjum

Kampania „Nieśmiertelne słowa” wzrusza i zaskakuje na wielu płaszczyznach. Jednym z jej elementów było stworzenie specjalnego fontu – Hospitium. W jaki sposób litery mogły stać się częścią akcji marketingowej?
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-27

Prestiżowa nagroda dla LeasingTeam w konkursie Outsourcing Stars

Agencję zatrudnienia LeasingTeam, będącą częścią grupy kapitałowej LeasingTeam, uhonorowano w prestiżowym Konkursie Outsourcing Stars. Firma zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się organizacji sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-27

Marka suplementów diety Plusssz rozpoczyna współpracę z Agencją Garden of Words

W marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „POLSKI LEK” Sp. zo.o. posiadająca szeroki asortyment suplementów diety w tabletkach musujących.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-26

Wedel. Z przyjemnością!

Ruszyła pełna smaku kampania czekolad marki E.Wedel
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-21

MADOGZ wygrywa obsługę 360 OTOMOTO

gencja MADOGZ wygrała przetarg na realizację działań reklamowych 360 dla marki OTOMOTO-część OLX Motors.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-21

Sizeer nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce

Długofalowa obecność marki Sizeer w kinach Cinema City. Sizeer jest nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-21

Agencja NBS Communications policzyła swój ślad węglowy, zachęca do tego klientów

NBS Communications – prawdopodobnie jako pierwsza agencja PR w Polsce – monitoruje całkowitą emisję gazów cieplarnianych emitowanych bezpośrednio i pośrednio w związku z prowadzoną działalnością.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-18

EDP wynosi biznes na orbitę Słońca

EDP, międzynarodowy koncern energetyczny, właśnie rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-13

Dealz w nowej odsłonie – trwa rebranding i remodeling sklep

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują między innymi nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
czytaj więcej
BIZNES 2023-04-12

MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

MGA Entertainment Poland 17 kwietnia br. ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną dla marki L.O.L Surprise! z wykorzystaniem technologii Finecast. Działania zaprojektowane zostały przez agencję Wavemaker i skierowane są do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat.
czytaj więcej