Biuro prasowe
BIZNES
2023-06-28
Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations
Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
Media i PR BIZNES
2023-06-28
Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.
BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.
BIZNES
2023-06-27
Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake
Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
BIZNES
2023-06-26
LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal
LoveBrands Medical realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” w ramach współpracy z marką La Roche-Posay i L’Oréal Dermatological Beauty w Polsce. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.
BIZNES
2023-06-22
Dan Cake rusza z wakacyjną trasą „Robimy Klimat Tour”
Pod hasłem „Robimy Klimat Tour” Dan Cake rusza z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim
BIZNES
2023-06-19
McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023
McCANN Poland otrzymał łącznie aż 11 nominacji na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 za kampanie "Where to Settle" - w Polsce znaną jako „Gdzie Zamieszkać” - realizowaną dla Mastercard.
BIZNES
2023-06-19
ZTE współpracuje nową agencją PR
Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim w związku z dynamicznym rozwojem firmy, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty.
BIZNES
2023-06-16
10. edycja programu „Dziel się Uśmiechem” dobiegła końca
• Do programu w kończącym się właśnie roku szkolnym przystąpiła rekordowa liczba niemal 900 szkół oraz ponad 1200 nauczycieli.
• Kolejne blisko 100 tysięcy dzieci nauczyło się dbać o zdrowy uśmiech.
BIZNES
2023-06-14
„Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową
Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła
z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty
i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES
2023-06-13
CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy
CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową: Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Cel zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienia komunikacji marki zostanie przedstawiony z wykorzystaniem serialu CUK: moc przewidywania.