Biuro prasowe

BIZNES 2023-06-28

Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
Media i PR BIZNES 2023-06-28

Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.

BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.
BIZNES 2023-06-27

Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake

Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
BIZNES 2023-06-26

LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal

LoveBrands Medical realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” w ramach współpracy z marką La Roche-Posay i L’Oréal Dermatological Beauty w Polsce. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.
BIZNES 2023-06-22

Dan Cake rusza z wakacyjną trasą „Robimy Klimat Tour”

Pod hasłem „Robimy Klimat Tour” Dan Cake rusza z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim
BIZNES 2023-06-19

McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023

McCANN Poland otrzymał łącznie aż 11 nominacji na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 za kampanie "Where to Settle" - w Polsce znaną jako „Gdzie Zamieszkać” - realizowaną dla Mastercard.
BIZNES 2023-06-19

ZTE współpracuje nową agencją PR

Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim w związku z dynamicznym rozwojem firmy, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty.
BIZNES 2023-06-16

10. edycja programu „Dziel się Uśmiechem” dobiegła końca

• Do programu w kończącym się właśnie roku szkolnym przystąpiła rekordowa liczba niemal 900 szkół oraz ponad 1200 nauczycieli. • Kolejne blisko 100 tysięcy dzieci nauczyło się dbać o zdrowy uśmiech.
BIZNES 2023-06-14

„Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową

Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES 2023-06-13

CUK startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy

CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową: Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Cel zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienia komunikacji marki zostanie przedstawiony z wykorzystaniem serialu CUK: moc przewidywania.