Biuro prasowe

BIZNES 2022-11-21

Cyberprzestępcy uderzają przed Czarnym Piątkiem

Badacze z Bitdefender Antispam Lab wykryli w ostatnich tygodniach wzrost liczby niestandardowych oszust internetowych. Cyberprzestępcy wykorzystują zbliżające się milowymi krokami szaleństwo zakupowe, aby pozyskać dane osobowe internautów, a także ogołocić ich konta bankowe.
BIZNES 2022-11-21

Jakie wina kupują Polacy? Także niemieckie i czeskie!

Gdy spojrzymy na wybory zakupowe Polaków, okaże się, że bardzo chętnie sięgamy także po wina z Gruzji, Mołdawii, a nawet z Niemiec i z Czech.
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-21

Zmiany wartości koszyka zakupowego dóbr szybko zbywalnych (FMCG)

Inflacja, wzrost cen energii oraz zaburzone łańcuchy dostaw wpływają na koszty produkcji w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
BIZNES 2022-11-21

Zwolnienie z CIT przy wypłacie dywidendy bez statusu rzeczywistego właściciela

Pomimo wejścia w życie nowelizacji ustawa o CIT, w zakresie zwolnienia dywidend z opodatkowania, nie zawiera warunku, aby spółka będąca odbiorcą dywidendy była jej beneficjentem rzeczywistym – orzekł sąd.
Źródło informacji: Kancelaria Prawna Skarbiec
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-19

Praca w branży OZE. Przegląd stanowisk i zarobków.

Zatrudnienie w sektorze OZE do 2050 roku powinno wzrosnąć aż pięciokrotnie. Oznacza to, że aż 85% nowych pracowników znajdzie pracę w sektorze energetyki wiatrowej i fotowoltaiki.
BIZNES 2022-11-18

Modele Philips TV - najlepsze do sportowych transmisji

Odświeżanie 120 Hz, Ambilight i tryb flagi – te modele Philips TV sprawdzą się do sportowych transmisji
BIZNES 2022-11-18

Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"

Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES 2022-11-18

Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"

Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES 2022-11-18

Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"

Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES 2022-11-18

Nowe wysokowydajne pamięci DDR5 VIPER VENOM w przystępnych cenach

Przesiadka na nową platformę to zawsze spory wydatek i nie inaczej jest w przypadku 13. generacji procesorów Intela (Alder Lake) czy AMD Ryzen 7000. Musimy się liczyć z kosztem zakupu nowego CPU i płyty głównej, a także pamięci DDR5.
Źródło informacji: GID Agency
czytaj więcej