Biuro prasowe
BIZNES
2021-12-01
Zarabiaj po godzinach jako freelancer
W ostatnim czasie rynek pracy ulega ciągłym przemianom.
Źródło informacji: Agencja Face It!
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-01
Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej
Publicis Groupe CEE wprowadza platformę Le Pont, dzięki której klienci grupy otrzymają łatwy dostęp do usług trzech centrów kompetencyjnych w Polsce, na Węgrzech i w Czechach.
BIZNES
2021-12-01
Skłodowscy wspomagają w biznesie. Nowy podmiot w Białymstoku
Skłodowscy – renomowana, ogólnopolska kancelaria podatkowa otwiera swoją spółkę w Białymstoku. W nowym biurze pracę znajdzie 30 osób, rekrutacja już trwa.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-01
Wyniki badań: klienci oczekują szybszej obsługi przy kasie
. Badania pokazały, że choć tradycyjne kasy jeszcze długo nie odejdą do lamusa, to nowoczesne metody, takie jak kasy samoobsługowe, self-scan, inteligentne wózki na zakupy i rozwiązania typu walk out, będą pojawiały się coraz częściej
BIZNES
2021-12-01
Tętno cyfryzacji na rynku pracy przyspiesza – co na to rekruterzy?
Coraz dynamiczniej rosnący udział cyfryzacji na rynku pracy sprawia, że zupełnie naturalnym staje się zwiększający się udział rekrutacji zdalnych.
BIZNES
2021-12-01
Ultra Convenience – lekarstwo na problemy branży retail w korona-kryzysie
Branża retail w ostatnim czasie spotyka się z wieloma problemami: niewystarczającą ilością pracowników, obawą konsumentów przed bezpieczeństwem sanitarnym, zakazem handlu itd. Rozwiązaniem na te problemy może być nowy model sprzedaży - Ultra Convenience
Getin Bank ze specjalną ofertą na Święta!
Getin Bank zaproponował nowe warunki w ofertach „Bonus za aktywność” oraz „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”.
BIZNES
2021-12-01
Święta z pandemią w tle, czyli jak nie ulec zakupowemu szaleństwu w korona-kryzy
Mimo że Black Friday już minął – właśnie trwa liczenie, ile pieniędzy wydaliśmy na promocjach
– to przed nami Święta Bożego Narodzenia, a to wtedy następuje start „prawdziwego” zakupowego szaleństwa.
BIZNES
2021-12-01
W wielu polskich miejscowościach mamy smutny krajobraz betonowej pustyni
Od 2016 roku trwa kampania społeczna „Krajobraz Mojego Miasta”, której celem jest walka z wszechobecnymi zjawiskami, które obrazowo nazwać można „betonozą”
i „reklamozą”.
Źródło informacji: Synertime
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-01
Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak
Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą bazą do przygotowania świątecznych wypieków i potraw.