Biuro prasowe
BIZNES
2020-08-04
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
BIZNES
2020-07-31
CISZA PRZED BURZĄ: COVID-19 STWORZYŁ BOMBĘ ZEGAROWĄ NIEWYPŁACALNOŚCI FIRM
Covid-19 stworzył prawdziwą bombę zegarową dotyczącą niewypłacalności
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-07-24
KRAJE RADZĄ SOBIE Z COVID-19 RÓŻNYMI METODAMI
Dział Analiz ekonomicznych Allianz i Euler Hermes
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-07-23
Dlaczego public relations jest ważny dla Twojej firmy?
Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję.
Źródło informacji: BuzzAir
czytaj więcej
BIZNES
2020-07-20
Wylicytuj unikalne przedmioty i zostań ambasadorem praw kobiet
Olivia Business Centre, Amazon Development Center Poland i Centrum Praw Kobiet oddział w Gdańsku łączą siły, aby pomóc kobietom w potrzebie, organizując Wielką Aukcję Charytatywną.
BIZNES
2020-07-17
Branża FMCG zmienia e-commerce
W czasie epidemii koronawirusa zwiększyło się zainteresowanie zakupami online.
BIZNES
2020-07-17
Aby uratować firmę pracownik zgodzi się na redukcję pensji
Europejscy pracownicy zgadzają się na obniżenie pensji i późniejsze wypłaty, jeśli to pomoże firmie w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
BIZNES
2020-07-16
Typowe i nietypowe problemy w pracy zdalnej w polskich firmach
Organizacja i dostępność sprzętu to obszary, które w pracy poza biurem najbardziej wymagają usprawnień. Takie wnioski zawiera raport pt. „Które obszary w firmach są kluczowe dla efektywności pracy zdalnej”.
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES
2020-07-15
CZY KULTURA DANEGO KRAJU MOŻE ZWIĘKSZAĆ RYZYKO BRAKU PŁATNOŚCI?
Ekonomiści Allianz i Euler Hermes zbadali związek między kulturą danego kraju (rozumianą jako akceptowany wzorzec społeczny) a brakiem płatności między firmami.
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-07-14
Badanie PMR: Zakup artykułów dekoracyjnych najczęściej planujemy
Jak wynika z badania PMR, wśród respondentów, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających badanie zakupiło artykuły dekoracyjne, większość z nich zadeklarowała, że produkty te kupuje z wyprzedzeniem.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej