Biuro prasowe

BIZNES 2022-08-18

Rebranding marki Fanex

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-18

EZVIZ z tytułem najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej

EZVIZ z tytułem najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej w konkursie IBA 2022
BIZNES 2022-08-18

Nowa koalicja na rynku ubezpieczeń: Punkta gra w jednej drużynie z Arrant - wspó

Marki branży ubezpieczeniowej - Punkta i Arrant - nawiązują strategiczną współpracę.
BIZNES 2022-08-18

Nowy Gordon’s 0.0% - oryginalny smak bez alkoholu

Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja kultowego ginu. Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się wyjątkowym smakiem jałowcowego trunku.
BIZNES 2022-08-18

Odpowiedź na potrzeby współczesnych miast

Popularyzacja nowoczesnych technologii ma ogromny wpływ na dynamiczny rozwój tzw. inteligentnych miast.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-18

10 rad skialpinisty Andrzeja Bargiela jak dojść na szczyt

Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” z udziałem Andrzeja Bargiela jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, czy zwykłej weekendowej aktywności, aby uniknąć kontuzji.
BIZNES 2022-08-18

RynekPierwotny.pl z nowym brandingiem i komunikacją do użytkowników

18 sierpnia 2022 roku portal RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną. Jej zmianę wspierają działania marketingowe i nowy sposób komunikacji. Co dokładnie ulegnie zmianie i co wspólnego z nieruchomościami ma limonkowy kolor?
Źródło informacji: RynekPierwotny.pl
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-18

Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem

Od 17 sierpnia br. w sklepach sieci w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu.
BIZNES 2022-08-18

Wywiad z Joanną Mosur i Markiem Bryłą, założycielami MasterMatch.Online

MasterMatch.Online® to pierwsza w Polsce platforma networkingowa skupiająca Masterów Biznesu, czyli osoby przedsiębiorcze, kadrę decyzyjną oraz profesjonalnych usługodawców B2B z Polski i z całego świata.
Źródło informacji: Face it
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-18

Ekspert radzi: jak często dokonywać przeglądu drzwi przeciwpożarowych?

Ekspert radzi: jak często dokonywać przeglądu drzwi przeciwpożarowych?
Źródło informacji: Offteam
czytaj więcej