Biuro prasowe
BIZNES
2020-02-04
Imprezy firmowe – 3 kluczowe powody, dla których warto je organizować
Według danych OECD w 2019 r. polski pracownik przepracował średnio 1792 godziny rocznie. W Europie ten wynik pobiła jedynie Grecja. Jednocześnie okazało się, że Polska znajduje się w gronie najmniej produktywnych krajów Unii Europejskiej. Co to oznacza?
BIZNES
2020-02-04
Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście
Kino objazdowe rusza w Polskę z najnowszymi hitami. Organizator: Outdoor Cinema
BIZNES
2020-02-04
Nowe zasady upadłości konsumenckiej
Od 24 marca 2020 będą obowiązywały nowe zasady w upadłości konsumenckiej.
BIZNES
2020-02-04
Walter Herz wyłącznym agentem komercjalizacji warszawskiego Centrum Królewska
Firma doradcza Walter Herz wybrana została wyłącznym agentem, odpowiedzialnym za komercjalizację docenianego przez warszawiaków budynku biurowego Centrum Królewska
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-03
BIAŁA PERŁA POMORZA - GDYNIA
Modernizm Gdyni, architektura modernizmu, Gdynia
Źródło informacji: LBC INVEST
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-03
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica.
BIZNES
2020-02-03
Wysoka sprzedaż mieszkań na osiedlu Debiut
INPRO SA sprzedało już blisko 90% mieszkań w ramach trzech etapów na osiedlu Debiut w Pruszczu Gdańskim. W ofercie pozostało łącznie 37 lokali o powierzchni od 54 mkw. do 110 mkw., z czego cztery z nich są gotowe do odbioru.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-03
Codility pozyskuje inwestycję w wysokości $22m w rundzie A
Platforma technologiczna Codility wspiera zatrudnianie, ocenę i rozwój programistów i jest używana przez największe globalne przedsiębiorstwa w ponad 100 krajach.
BIZNES
2020-02-03
Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
IT i technologie BIZNES
2020-02-03
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu EcoVadis
Ricoh Company, Ltd. ponownie zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień.