Biuro prasowe
BIZNES
2020-02-04
Piekarnia Baton debiutuje w Zielonych Arkadach
W Zielonych Arkadach otwarto Dom Chleba Baton, który charakteryzują wypieki, będące połączeniem tradycyjnych i naturalnych smaków z nowoczesną technologią. Lokal w Zielonych Arkadach to pierwszy sklep lokalnej piekarni w centrum handlowym w Bydgoszczy.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Netto z międzynarodową nagrodą European Private Label Awards dla marki Lovena
Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
IT i technologie BIZNES
2020-02-04
Konferencja Startup Wars – jednorożce i walka o milion złotych od inwestorów
Konferencja Startup Wars we Wrocławiu. 40 prelegentów, 1000 uczestników i walka przedsiębiorców o milion złotych.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Panattoni poszerza zespół w Niderlandach
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, powiększa swój zespół w nowo otwartej filii w Niderlandach. Dyrektorem ds. Finansowania Strukturalnego i Operacji został Niels Heijndijk.
Źródło informacji: Konkret PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Axis Communications powiększa zespół sprzedaży
Do zespołu Axis Communications Poland dołączył Marek Białek, który objął nowo utworzone stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiadał za rozwój współpracy z partnerami i wzrost biznesu firmy w różnych segmentach polskiego rynku.
BIZNES
2020-02-04
Drutex z tytułem BUDOWLANA FIRMA ROKU
Miesięcznik Builder po raz kolejny nagrodził Drutex tytułem Budowlanej Firmy Roku 2019, natomiast Leszek Gierszewski, twórca i Prezes firmy, otrzymał tytuł Osobowość Branży 2019. Prestiżowy konkurs Builder Awards organizowany był już po raz XVII.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Impreza firmowa - 4 proste kroki do zorganizowania wyjątkowego wydarzenia
Imprezy firmowe – aż 47% pracowników wskazuje, że popularność tego rodzaju eventów w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła. W polskich firmach najczęściej organizowane są 2-3 wydarzenia rocznie, a przeciętny budżet na osobę wynosi 235 zł.
BIZNES
2020-02-04
Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.
W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
JTI Polska ponownie najlepszym pracodawcą w Polsce
JTI Polska (część Grupy Japan Tobacco International) zajęła 1. miejsce w prestiżowej klasyfikacji Top Employers Polska 2020, obejmującej najlepszych pracodawców w naszym kraju.
Źródło informacji: JTI Polska
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica.