Biuro prasowe
BIZNES
2024-04-04
Analiza polskiego rynku e-commerce w branży mody
W ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej branży wzrosła o 27 proc. w 2022 roku, podczas gdy globalnie wzrost ten wyniósł tylko 6 proc.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Zbadaj się nie odkładaj!” - akcja Fundacji Avalon o badaniach profilaktycznych
Zbadaj się nie odkładaj
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Aluron powiększa swoją siedzibę. Rozbudowę realizuje WPIP Construction
W Zawierciu trwa rozbudowa siedziby i zakładu produkcyjnego firmy Aluron, producenta systemów aluminiowych. Do zadań generalnego wykonawcy, firmy WPIP Construction, należy budowa hali produkcyjnej oraz budynku socjalno-biurowego.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Stokrotka transformuje analitykę biznesową ze wsparciem Tameshi w chmurze AWS
Sieć supermarketów Stokrotka przeniosła swoją 15-terabajtową hurtownię danych do chmury AWS (Amazon Web Services), aby poprawić wydajność i wesprzeć swoje plany rozwoju.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Maracana przedłuża najem w MLP Bucharest West
Maracana działająca w branży transportu, magazynowania, logistyki i dystrybucji, przedłużyła umowę najmu 5 tys. m kw. w parku logistycznym MLP Bucharest West.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Opony Goodyear z linii UUHP wybrane do nowego Porsche 911 GT3 RS
Opony Goodyear Eagle F1 SuperSport R i SuperSport RS z linii UUHP (ultra ultra high performance) uzyskały homologację do nowego supersamochodu Porsche 911 GT3 RS. Specjalnie opracowane konstrukcje obu modeli opon pozwolą wykorzystać pełnię możliwości tego pojazdu.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Najnowsze rozwiązania cyfrowego bezpieczeństwa chronią klientów VeloBanku
Klienci VeloBanku są jeszcze bezpieczniejsi podczas korzystania z cyfrowych kanałów dostępu. Użytkownicy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mogą uruchomić bezpłatną usługę weryfikacji behawioralnej.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-04
Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas.
Decydując się na własny dom, mamy świadomość wagi tej decyzji. Często kupno takiego lokalu może być lepszym rozwiązaniem, niż zakup działki, budowanie metodą gospodarczą, czy koordynowanie zewnętrznego wykonawcy.
czytaj więcej