Biuro prasowe
BIZNES
2024-02-08
Nowe Standardy Inteligentnego Domu: EZVIZ zapowiada nową wersję bramki EZVIZ A3
EZVIZ, światowy lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań domowych, zapowiada najnowszą aktualizację swojej bestsellerowej bramki EZVIZ A3 – A3-R200.
BIZNES
2024-02-08
Przyspiesza zielona transformacja energetyczna Auchan w Polsce
Sieć inwestuje w odnawialną energię słoneczną i zapowiada dalszą dywersyfikację portfela źródeł zielonej energii
BIZNES
2024-02-08
PIB BROKER S.A. - synergia WDB S.A. i Brokers Union
Brokerzy, WDB S.A. i „Brokers Union” sp. z o.o., łączą siły i jednocześnie zmieniają nazwę na PIB BROKER S.A.
Walentynki nie tylko dla zakochanych [BADANIE]
Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie VeloBanku, walentynki niekoniecznie muszą być wyłącznie świętem miłości romantycznej. Co trzeci Polak tego dnia skupi się na rodzinie, przyjaciołach lub samym sobie.
BIZNES
2024-02-08
Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabki
Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.
BIZNES
2024-02-08
Erozja oprocentowania lokat trwa – analiza rankomat.pl
Początek roku nie przyniósł przełomu na rynku lokat bankowych. Ich oprocentowania nadal spadają, ale wolniej niż to miało miejsce w końcówce 2023 roku. W ciągu zaledwie ośmiu miesięcy zmniejszyły się o połowę: z 10% do mniej niż 5%.
BIZNES
2024-02-08
Victoria Dom sprzedaje 149 gotowych mieszkań w Miasteczku Nova Sfera
Miasteczko Nova Sfera jest coraz większe. W sprzedaży pojawił się 3 etap inwestycji z pulą 149 gotowych mieszkań zlokalizowanych w trzech budynkach tej warszawskiej inwestycji Victorii Dom.. 16-17 lutego będzie możliwość obejrzenia tych lokali.
BIZNES
2024-02-08
Przyszłość zakupów online. Najnowsze trendy w e-commerce
Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2024-02-08
„Razem w Lidlu” – społecznie zaangażowana kampania employer brandingowa sieci
Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji.
BIZNES
2024-02-08
DRAGO zawarło współpracę z Duality S.A.
DRAGO ma umowę z Duality S.A.
Źródło informacji: InnerValue
czytaj więcej