Biuro prasowe

BIZNES 2023-06-05

67% mężczyzn w wieku 40+ nigdy nie było u urologa

Alarmujące dane z Raportu przygotowanego w ramach programu edukacji „Zdrowie? Męska Sprawa”. Aż 2/3 mężczyzn nigdy nie przestąpiło progu gabinetu urologicznego. Najczęściej wymienianymi powodami są: wstyd i skrępowanie, obawa przed dyskomfortem podczas badania.
Źródło informacji: Be Communications
czytaj więcej
BIZNES 2023-06-05

Wesprzyj europejską inicjatywę obywatelską

Chcesz wesprzeć europejską inicjatywę obywatelską? Dowiedz się więcej o kształtowaniu demokracji w UE
BIZNES 2023-06-05

Inflacja w strefie euro: pierwsze małe kroki ku spowolnieniu inflacji bazowej

Z analiz Allianz Trade wynika, że w największych gospodarkach strefy euro Inflacja zaczyna spadać.
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES 2023-06-05

Grupa Liebrecht & wooD wdraża Politykę ESG

Tworzenie budynków i miejsc odpornych na zmiany klimatu oraz wyzwania przyszłości, inspirowanie do realizacji inwestycji wspierających zdrowie i dobrostan użytkowników, a także wdrażanie struktur oraz procedur ESG do ładu korporacyjnego. To filary Polityki ESG Liebrecht & wooD
BIZNES 2023-06-05

Polscy emeryci muszą pracować, by godnie żyć. Polska na niechlubnym 1. miejscu

Badanie obejmujące 45 rozwiniętych krajów świata stawia Polskę w nie najlepszym świetle – to polskim emerytom, bez pracy na emeryturze najtrudniej sobie poradzić.
BIZNES 2023-06-05

VeloBank posadzi drzewa za założenie VeloKonta przy pomocy aplikacji mObywatel

VeloBank rośnie, a wraz z nim polskie lasy. W trosce o środowisko za każde założenie rachunku osobistego przy pomocy aplikacji mObywatel bank zasadzi drzewo.
BIZNES 2023-06-05

Huntly.ai dostępny dla wszystkich firm IT w Polsce

Marketplace Huntly.ai udostępnił swoją społeczność rekruterów wszystkim firmom IT w Polsce, które chcą wspomóc rekrutację z pomocą zewnętrznych programów referencyjnych.
Źródło informacji: Agencja PR
czytaj więcej
BIZNES 2023-06-05

Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym.
BIZNES 2023-06-05

Żabka Jush i jej sposób na lato w mieście

Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy.
Źródło informacji: Publicis Consultants
czytaj więcej
BIZNES 2023-06-05

Goodyear z nową technologią na Le Mans

Podczas jubileuszowej, setnej edycji wyścigu Le Mans, który odbędzie się już w najbliższy weekend 10-11 czerwca, Goodyear po raz pierwszy zastosuje opony wyścigowe z inteligentną funkcją rejestrowania ciśnienia i temperatury w czasie rzeczywistym.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej