Biuro prasowe
BIZNES
2024-06-18
Edukacja to moje prawo - kampania na rzecz dzieci w Zimbabwe
Działaj na rzecz dostępności nauki w Zimbabwe wraz z SOS Wioskami Dziecięcymi!
BIZNES
2024-06-18
Co czeka handel w drugiej połowie roku? Chińskie sklepy w natarciu
Salesforce opracował nowe prognozy dotyczące zakupów świątecznych w 2024 roku. Pokazują one, że kupujących i sprzedawców czeka sezon pełen wyzwań. Jednym z głównych zagrożeń z perspektywy sprzedawców będzie coraz większa ekspansja chińskich aplikacji zakupowych.
BIZNES
2024-06-18
4DCenter nominowane do prestiżowej nagrody Polish Businesswomen Awards
Warszawskie centrum diagnostyczne 4DCenter otrzymało nominację do prestiżowej nagrody w kategorii „Lider kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych” w tegorocznej edycji konkursu Polish Businesswomen Awards.
BIZNES
2024-06-18
Ciężarówką po mapie Europy. Internetowi gracze jadą z pomocą dla dzieci
Granie w gry komputerowe i pomaganie dzieciom to połączenie jedyne w swoim rodzaju. A jeśli dodać do tego dwudniowy stream na żywo, mamy doskonały początek wakacji. Potrwa od 29 do 30 czerwca.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
czytaj więcej
BIZNES
2024-06-18
Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup
Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup.
BIZNES
2024-06-18
75 lat Herbapolu-Lublin – spotkanie dla mediów i influencerów
„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej obecności na rynku. Kolejnym punktem w bogatym programie świętowania urodzin było spotkanie dla dziennikarzy i influencerów.
BIZNES
2024-06-18
Fonmix wzmocni segment elektroniki Galerii Północnej
Galeria Północna poszerza swoją ofertę handlową w segmencie elektroniki
Źródło informacji: Guarana Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2024-06-18
Kampania wizerunkowa na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu.
Rolnictwo regeneratywne i niższy poziom emisji gazów cieplarnianych
Rolnicy osiągają niższy poziom emisji gazów cieplarnianych dzięki nowej współpracy w zakresie rolnictwa regeneratywnego w Europie
BIZNES
2024-06-18
Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy
Główne portale kosmetyczne z Grupy Primavera Parfum wprowadziły rozwiązanie poprawiające łatwość zakupów. Perfumeria.pl i Tagomago.pl zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay.