Biuro prasowe
BIZNES
2024-06-04
Światowy Dzień Ochrony Środowiska. Jak dbać o naturę nie tylko od święta?
5 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Ochrony Środowiska ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych w 1972 roku. Jego zadaniem jest zwrócenie uwagi na problemy związane z ekologią i zachęcenie do działań na rzecz planety.
BIZNES
2024-06-04
Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?
Czy obecne centra handlowe mogą być atrakcyjne dla Gen Z?
BIZNES
2024-06-04
WCZEŚNIEJ ZNACZY TANIEJ. RUSZYŁA FALA WAKACYJNYCH REZERWACJI
Trwa ostatnie odliczanie do wakacji – dla uczniów i dla rodzimej branży turystycznej. Wszystko wskazuje na to, że właściciele obiektów noclegowych mogą być dobrej myśli. Liczba złożonych rezerwacji już teraz osiągnęła poziom 70% tych z zeszłego sezonu.
BIZNES
2024-06-04
Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.
BIZNES
2024-06-04
Paged Morąg stawia na transformację – Marek Janke nowym Wiceprezesem Zarządu
Paged Morąg S.A., lider w produkcji sklejki oraz innowacyjnych rozwiązań drewnopochodnych, powołał Marka Janke na stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Z dniem 1 czerwca 2024 roku Marek Janke objął również funkcję Chief Transformation Officer (CTO) w Paged Morąg oraz Paged Pisz
Źródło informacji: Sfera Group
czytaj więcej
BIZNES
2024-06-04
Jeszcze szybsze płatności z VeloBankiem dzięki funkcji BLIK bez kodu
Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, z radością przywitają możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej.
BIZNES
2024-06-04
Toshiba Global Commerce Solutions moves to Oxygen Park
Toshiba Global Commerce Solutions moves to Oxygen Park.
BIZNES
2024-06-04
Toshiba Global Commerce Solutions w Oxygen Park
Toshiba Global Commerce Solutions w Oxygen Park.
BIZNES
2024-06-04
Znakowanie źródłowe czyli jak łatwiej wejść do sieci handlowych z produktem
Dużym wyzwaniem z perspektywy producenta jest samo podjęcie współpracy z marketami . Co zatem należy zrobić, aby nasze produkty miały wyższą wartość w oczach sprzedawców detalicznych i były chętniej wybierane od produktów konkurencji?
BIZNES
2024-06-04
E-commerce w obszarze ochrony zdrowia ma się dobrze
Marketplace’y zdrowotne to szeroki wachlarz usług i wygoda nie tylko dla partnera, ale przede wszystkim dla pacjenta. Medicover wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozwija własną platformę Medistore.