Biuro prasowe

BIZNES 2024-05-27

O czym pisać na LinkedIn, gdy pracujemy w branży nieruchomości?

W Polsce pracuje 6400 agentów nieruchomości . W jaki sposób wyróżnić się wśród konkurencji i skutecznie sprzedawać domy oraz mieszkania?
BIZNES 2024-05-27

Polskie ogniwo w rozwoju autonomii pojazdów

Częściowo autonomiczne pojazdy towarzyszą nam na drogach od lat. Jednak postęp technologiczny sprawił, że możliwe jest obecnie prowadzenie działań dążących do całkowitej autonomizacji pojazdów.
BIZNES 2024-05-27

Innowacje kosmiczne w Europie – wyzwania i możliwości?

Rozwój przemysłu kosmicznego od kilkunastu lat nabrał tempa.
BIZNES 2024-05-27

Rewolucja kwantowa – jakie szanse i zagrożenia niesie dla polskich projektów?

Technologie kwantowe stanowią prawdziwy przełom dla światowej gospodarki oraz społeczeństwa.
BIZNES 2024-05-27

Firma Clarios rozpoczyna współpracę z Atris

Partnerstwo przyczyni się do produkcji niskonapięciowych układów akumulatorów sodowo-jonowych
BIZNES 2024-05-27

„Uchwała frankowa” Sądu Najwyższego

Jakie zmiany wprowadziła „Uchwała frankowa” Sądu Najwyższego z 25 kwietnia 2024 roku? Jakie możliwości i prawa mają Frankowicze w świetle nowej uchwały? Czy spodziewamy się kolejnych zmian? adw. Karolina Pilawska, Pilawska Zorski Adwokaci
BIZNES 2024-05-27

Co grozi za brak OC zawodowego?

Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych czy osoby wykonujące czynności agencyjne ustawowo zobowiązani są do posiadania OC zawodowego.
BIZNES 2024-05-27

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco różni się od tego sprzed lat...
Źródło informacji: Public Relations
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-27

Lena Lighting Partnerem Smart City Forum

Lena Lighting Partnerem Smart City Forum
BIZNES 2024-05-26

Przyszłość organizacji imprez firmowych: automatyzacja i sztuczna inteligencja

Znaczenie imprez firmowych udowadniają wyniki badań przeprowadzonych zarówno wśród korporacji, jak i małych przedsiębiorstw.