Biuro prasowe

BIZNES 2023-12-19

W nowy rok co 5. Polak wchodzi bez oszczędności

Co 5. rodak przyznaje, że nie posiada żadnych oszczędności, a co 4. ma zgromadzone skromne kwoty nieprzekraczające 5 tys. zł. Natomiast 23 proc. konsumentów odłożyło ponad 20 tys. zł – wynika z najnowszego badania Krajowego Rejestru Długów „Barometr oszczędności 2023”.
BIZNES 2023-12-19

Jakie branże w szczególności potrzebować będą wyjazdów integracyjnych w 2024

W 2024 roku zapotrzebowanie na wyjazdy integracyjne będzie rosnąć.
BIZNES 2023-12-19

Jak wyjazdy integracyjne mogą ożywić motywację pracowników?

Według najnowszego raportu Instytutu Gallupa z 2023 roku, polscy pracownicy mają jeden z najniższych poziomów zaangażowania w Europie.
BIZNES 2023-12-19

Prognozy 2024

Prognozy 2024
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-19

Jak mówić o nowych technologiach

dr Anita Kijanka o trzech niezbędnych czynnikach sukcesu w komunikacji nowych technologii.
BIZNES 2023-12-19

Estoński CIT korzystny dla firm, tylko nie wszystkie potrafią z niego korzystać

Jak wynika z danych ministerstwa finansów z estońskiego CIT korzysta zaledwie ok. 12,7 tys. przedsiębiorstw w kraju. Zaledwie, bowiem według zapowiedzi autorów tego systemu rozliczeń miało na niego przejść 200 tys. firm tylko do końca 2021 roku.
Źródło informacji: Kancelaria Prawna Skarbiec
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-19

Forecast 2024

Author: Marcin Purgal, Senior Director, Investment at Avison Young
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-18

Jak podjąć bezpieczną i legalną pracę w Polsce?

Wielu obcokrajowców, których sytuacja zmusiła do opuszczenia kraju, właściwie musi zaczynać wszystko 
„od zera” – poszukują mieszkania, pracy, szkoły dla dzieci, załatwiają dokumenty.
BIZNES 2023-12-18

„My też jesteśmy ludźmi”

Wsparcie rodzin uchodźców romskich w Polsce
Źródło informacji: Biuro UNICEF ds. Reagowania na Potrzeby Uchodźców w Polsce
czytaj więcej
BIZNES 2023-12-18

Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?

W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych.