Biuro prasowe
BIZNES
2023-12-19
W nowy rok co 5. Polak wchodzi bez oszczędności
Co 5. rodak przyznaje, że nie posiada żadnych oszczędności, a co 4. ma zgromadzone skromne kwoty nieprzekraczające 5 tys. zł. Natomiast 23 proc. konsumentów odłożyło ponad 20 tys. zł – wynika z najnowszego badania Krajowego Rejestru Długów „Barometr oszczędności 2023”.
BIZNES
2023-12-19
Jakie branże w szczególności potrzebować będą wyjazdów integracyjnych w 2024
W 2024 roku zapotrzebowanie na wyjazdy integracyjne będzie rosnąć.
BIZNES
2023-12-19
Jak wyjazdy integracyjne mogą ożywić motywację pracowników?
Według najnowszego raportu Instytutu Gallupa z 2023 roku, polscy pracownicy mają jeden z najniższych poziomów zaangażowania w Europie.
BIZNES
2023-12-19
Jak mówić o nowych technologiach
dr Anita Kijanka o trzech niezbędnych czynnikach sukcesu w komunikacji nowych technologii.
BIZNES
2023-12-19
Estoński CIT korzystny dla firm, tylko nie wszystkie potrafią z niego korzystać
Jak wynika z danych ministerstwa finansów z estońskiego CIT korzysta zaledwie ok. 12,7 tys. przedsiębiorstw w kraju. Zaledwie, bowiem według zapowiedzi autorów tego systemu rozliczeń miało na niego przejść 200 tys. firm tylko do końca 2021 roku.
Źródło informacji: Kancelaria Prawna Skarbiec
czytaj więcej
BIZNES
2023-12-19
Forecast 2024
Author: Marcin Purgal, Senior Director, Investment at Avison Young
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES
2023-12-18
Jak podjąć bezpieczną i legalną pracę w Polsce?
Wielu obcokrajowców, których sytuacja zmusiła do opuszczenia kraju, właściwie musi zaczynać wszystko
„od zera” – poszukują mieszkania, pracy, szkoły dla dzieci, załatwiają dokumenty.
BIZNES
2023-12-18
„My też jesteśmy ludźmi”
Wsparcie rodzin uchodźców romskich w Polsce
Źródło informacji: Biuro UNICEF ds. Reagowania na Potrzeby Uchodźców w Polsce
czytaj więcej
BIZNES
2023-12-18
Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?
W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych.