Biuro prasowe

BIZNES 2024-01-25

Launching nowości: jak zmniejszyć obawy zakupowe konsumentów?

W myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów.
BIZNES 2024-01-25

Zdrowe przekąski okiem praktyków sportu – co i kiedy warto zjeść?

Ekologia dotyczy tak naprawdę każdej dziedziny naszego życia. Jako ludzie mamy zarówno wpływ na pogarszający się stan naszej planety, jak i możemy podejmować działania prewencyjne i naprawcze.
BIZNES 2024-01-25

Przemysł potrzebuje pracowników – fachowcy na wagę złota

Najnowsze wyniki "Barometru Zawodów", ogólnopolskiego badania, które corocznie przygotowuje Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, wskazują na deficyty wśród 29 zawodów.
BIZNES 2024-01-24

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc.
BIZNES 2024-01-22

CHEP został wyróżniony certyfikatem Top Employer

CHEP został wyróżniony certyfikatem Top Employer w Europie i uznany za Global Top Employer w 2024 r.
BIZNES 2024-01-22

NOWOŚĆ W ZIKO OPTYK - PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Sieć salonów optycznych Ziko Optyk z przyjemnością informuje o starcie bezpłatnego programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk. Od 15 stycznia wszyscy chętni mogą zarejestrować się w programie i rozpocząć zbieranie punktów, które będą mogli wymienić na atrakcyjne rabaty
BIZNES 2024-01-22

SLODKIE z platynowym medalem od EcoVadis w top 1% firm na świecie

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie.
BIZNES 2024-01-22

Praca w województwie dolnośląskim. Przegląd aktualnych ofert

Gdzie obecnie można znaleźć pracę w województwie dolnośląskim?
BIZNES 2024-01-19

Agrii Polska klientem agencji N42

Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations.
BIZNES 2024-01-19

„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze.