Biuro prasowe
BIZNES
2024-01-25
Launching nowości: jak zmniejszyć obawy zakupowe konsumentów?
W myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów.
BIZNES
2024-01-25
Zdrowe przekąski okiem praktyków sportu – co i kiedy warto zjeść?
Ekologia dotyczy tak naprawdę każdej dziedziny naszego życia. Jako ludzie mamy zarówno wpływ na pogarszający się stan naszej planety, jak i możemy podejmować działania prewencyjne i naprawcze.
BIZNES
2024-01-25
Przemysł potrzebuje pracowników – fachowcy na wagę złota
Najnowsze wyniki "Barometru Zawodów", ogólnopolskiego badania, które corocznie przygotowuje Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, wskazują na deficyty wśród 29 zawodów.
BIZNES
2024-01-24
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?
Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc.
BIZNES
2024-01-22
CHEP został wyróżniony certyfikatem Top Employer
CHEP został wyróżniony certyfikatem Top Employer w Europie i uznany za Global Top Employer w 2024 r.
BIZNES
2024-01-22
NOWOŚĆ W ZIKO OPTYK - PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Sieć salonów optycznych Ziko Optyk z przyjemnością informuje o starcie bezpłatnego programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk. Od 15 stycznia wszyscy chętni mogą zarejestrować się w programie i rozpocząć zbieranie punktów, które będą mogli wymienić na atrakcyjne rabaty
BIZNES
2024-01-22
SLODKIE z platynowym medalem od EcoVadis w top 1% firm na świecie
Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie.
BIZNES
2024-01-22
Praca w województwie dolnośląskim. Przegląd aktualnych ofert
Gdzie obecnie można znaleźć pracę w województwie dolnośląskim?
BIZNES
2024-01-19
Agrii Polska klientem agencji N42
Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations.
BIZNES
2024-01-19
„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu
Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze.