Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-30

Michał Halagiera obejmuje stanowisko Chief Growth Officera w Billennium

Michał Halagiera został nowym Chief Growth Officerem w Billenniu,
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej

Jak pandemia zmieniła rolę usług data centers?

Niezastąpione centra danych.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-29

Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie

Od 28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie.
BIZNES 2020-09-29

Społecznościowa konferencja poświęcona rozwiązaniom Microsoft Dynamics

Pierwsza w Polsce społecznościowa konferencja poświęcona rozwiązaniom z dziedziny Microsoft Dynamics. Największą korzyścią dla uczestników jest bezpłatny dostęp do wiedzy i doświadczenia prelegentów, którzy są znanymi w środowisku autorytetami z tej dziedziny.
BIZNES 2020-09-29

Raport IDC: Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji

Raport IDC: Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji.
BIZNES 2020-09-29

Ładowarka GaN do smartfona dołącza do oferty marki HAMA

Do sprzedaży wkrótce trafi superszybka ładowarka.

Ranking ITwiz Best 100: SER Group liderem polskiego rynku rozwiązań klasy ECM

Już czwarty rok z rzędu SER Group został uznany liderem rynku rozwiązań do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej

Hitachi Capital Polska zoptymalizowało koszty i efektywność księgowania

Hitachi Capital Polska zoptymalizowało koszty i efektywność księgowania dzięki oprogramowaniu Exact
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-29

Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei - Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniach

Huawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w portfolio marki i bardzo udany następca popularnej już serii Watch GT 2. Nowy model łączy popularne funkcje z poprzednich serii, ale oferuje też wiele nowości, w tym design klasy premium.
BIZNES 2020-09-29

Marketing w małej placówce handlowej

Wzrost sprzedaży detalicznej o 4-5% rocznie, rosnący wpływ dyskontów, spadek znaczenia hipermarketów przy równoczesnym, największym w Europie rozdrobnieniu niewielkich placówek handlu tradycyjnego.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej