Biuro prasowe
BIZNES
2021-06-09
Co dalej z opłacalnością fotowoltaiki?
Szykują się zmiany na rynku fotowoltaiki. Ministerstwo Klimatu i Środowiska przekazało do konsultacji projekt ustawy, który m.in. reguluje nowe zasady dla prosumentów. Co to oznacza?
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2021-06-09
Premiera Neon 750 RGB - flagowe słuchawki dla graczy od Genesis
Headset Genesis Neon 750 RGB to topowa propozycja z serii Neon. W materiałach producent podkreśla zastosowanie tworzyw klasy premium. Mają one przełożyć się na wysoki komfort oraz trwałość słuchawek. W komplecie znalazły się także duże, 50-milimetrowe przetworniki
BIZNES
2021-06-09
OneDayMore stawia na białko grochu i dyni
W odpowiedzi na wzrost zainteresowania dietą roślinną producenci żywności szukają rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom rynku. Wkrótce do sprzedaży trafią roślinne zamienniki mięsa na bazie grochu i z dodatkiem białka dyni od OneDayMore.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2021-06-09
PANASONIC - NOWY STANDARD MONITORINGU PRZY WYKORZYSTANIU SZTUCZNĄ INTELIGENCJI
KAMERY I-PRO S-Series firmy Panasonic upowszechniają stosowanie sztucznej inteligencji w biznesie dzięki jej wykorzystaniu w podstawowej serii produktów
IT i technologie BIZNES
2021-06-09
PANASONIC UZUPEŁNIA SWOJĄ OFERTĘ MONITORÓW PRO 4K O WERSJE INTERAKTYWNE
Podczas targów ISE2021 Panasonic zaprezentował interaktywne, wielodotykowe wersje profesjonalnych monitorów profesjonalnych 4K z serii SQE1 i CQE1
BIZNES
2021-06-09
Kolejne zmiany w Atrium Reduta. Ruszyła nowa sala zabaw dla dzieci
Mieszkańcy Ochoty oraz okolicznych dzielnic i terenów podwarszawskich zyskali nową przestrzeń do wspólnego spędzania czasu z rodziną. Centrum handlowe Atrium Reduta wzbogaciło swoją ofertę o plac zabaw Euro Lider.
BIZNES
2021-06-09
Salesforce przedstawia innowacyjne rozwiązanie Marketing Cloud i Commerce Cloud
Nowoczesne rozwiązania pomagają tworzyć materiały dedykowane pod Google, WhatsApp a także Snapchat.
BIZNES
2021-06-09
Kocham życie – Trzeźwo myślę
Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.